جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور

دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 798961
ترافیک در محورهای چالوس و آزاد راه تهران شمال و هراز سنگین گزارش شده است.
ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به ویژه چالوس و هراز سنگین و فیروزکوه پرحجم است و به دلیل بارندگی در برخی محورهای کشور تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تردد در بقیه محورهای مواصلاتی کشور عادی و روان است.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا از هموطنان خواست برای اطلاع از وضع راه‌های کشور به راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

سرهنگ محبی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی با سرعت مطمئن، رعایت فاصله طولی، توجه کامل به جلو و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

وی درباره آخرین تمهیدات ترافیکی تعطیلات عید فطر افزود: به دلیل افزایش بار ترافیکی از خروجی‌های تهران به سمت استان‌های شمالی، از ساعت ۱۶ یکشنبه در آزاد راه تهران - شمال و محور چالوس، تردد خودروها از جنوب به شمال یکطرفه شد تا هر چه سریع‌تر بار ترافیکی تخلیه شود.

سرهنگ محبی ادامه داد: در آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار و منجیل به صورت مقطعی، ترافیک سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور پرحجم و روان است.

وی افزود: بارش شدید باران در محورهای شمالی و همچنین مه غلیظ و کاهش دید افقی، باعث کندی تردد رانندگان وسایل نقلیه شده است.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا گفت: به افرادی که هنوز سفر خود را به سمت استان‌های شمالی آغاز نکرده‌اند، توصیه می‌کنیم سفر خود را به روز آینده موکول کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *