کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میمنت: بازخورد حضورم در «جوکر» فوق العاده بود

12 ارديبهشت 1401 ساعت 8:49

به احتمال قوی فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد، مطمئنم که این پیشنهاد به سعید آقاخانی داده خواهد شد زیرا سریال موفق بوده و اگر این فصل ساخته شود صد در صد از حضور در آن استقبال می کنم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، سیروس میمنت در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد برای حضور در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارم، خدا را شکر تعداد و کیفیت پیشنهادات خوب است و به زودی برای حضور در این پروژه ها وارد قرارداد خواهم شد.

وی درباره کم کار بودن خود در عرصه سینما اضافه کرد: متاسفانه از سینما پیشنهاد خوبی دریافت نکردم که بخواهم در پروژه ای حضور داشته باشم، چندین پیشنهاد طی سال گذشته داشتم اما نه اثر و نه گروه را دوست داشتم و به همین دلیل در آنها حضور پیدا نکردم، از سویی نقش‌هایی که پیشنهاد می شود به نحوی نیست که برایم جذاب بوده و یا چالشی ایجاد کند.

بازیگر سریال «نون خ» درباره سایر فعالیت‌های خود افزود: همچنین طی سال پیش بازی در سریال «آهوی من مارال» را پشت سر گذاشتم که متاسفانه دچار مشکلاتی شد و هنوز تکلیف پخش این اثر به هیچ وجه مشخص نیست. امیدوارم وضعیت این اثر هرچه زودتر مشخص شده و به پخش در شبکه نمایش خانگی برسد. 

وی درباره بازخورد حضورش در برنامه «جوکر» تاکید کرد: بازخوردها نسبت به حضورم در جوکر فوق العاده بود، بی نهایت از حضورم در این برنامه خوشحالم و از جواد رضویان تشکر می کنم که برای حضور در جوکر من را به احسان علیخانی پیشنهاد کرد.

خوشبختانه هر روز در کوچه و خیابان شاهد لطف بی دریغ مردم هستم، خوشحالم که توانستم خنده بر لبان مردم بیاورم و از این بابت احساس غرور می کنم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت قرار بازیگران و سندیت آن ادامه داد: واقعیت امر قرارداد بازیگران هیچ سندیتی ندارد، اگر کسی بخواهد بدقولی کرده و پول بازیگر را ندهد به هیچ وجه راهی برای دریافت آن پول وجود ندارد، کار به جایی می رسد که انسان را از کاری که کرده پشیمان می کنند و در نهایت با قرار دادن فرد در رودربایستی وی را از گرفتن دستمزدش منصرف می کنند. متاسفانه درباره پروژه آهوی من مارال هم وضع همینگونه بوده و هنوز دستمزد من پرداخت نشده و هیچکس هم به من جوابگو نیست. 

وی در همین رابطه ادامه داد: البته این را هم بگویم که همه تهیه کنندگان بدقول نیستند، به فرض مثال در سریال راز بقا نه تنها دستمزد سر موقع پرداخت شد بلکه در پایان فیلمبرداری جشنی گرفته شد و به عوامل و بازیگران هدیه داده شد. 

میمنت درباره حضورش در سریال «راز بقا» تاکید کرد: این پروژه بینهایت برای لذتبخش بود و بازخوردهای مثبت فراوانی به همراه داشت، همه می گفتند که چرا این شخصیت زود تمام شد و برنگشت، البته سعید آقاخانی هم بعدا از حذف زودهنگام کاراکتر من پشیمان شد و می گفت باید تا پایان داستان حضور داشته باشد.

وی درباره احتمال ساخت فصل دوم راز بقا خاطرنشان کرد: به احتمال قوی فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد، مطمئنم که این پیشنهاد به سعید آقاخانی داده خواهد شد زیرا سریال موفق بوده و اگر این فصل ساخته شود صد در صد از حضور در آن استقبال می کنم.


کد مطلب: 798948

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798948/میمنت-بازخورد-حضورم-جوکر-فوق-العاده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com