چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

«محمد مهدی فداکار» استاندار کرمان شد

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 798920
در جلسه امروز هیات دولت، «محمدمهدی فداکار» به عنوان استاندار جدید کرمان از هیات وزیران رای اعتماد گرفت و جایگزین زینی‌وند شد.
«محمد مهدی فداکار» استاندار کرمان شد
به گزارش جهان نيوز، در جلسه امروز هیات دولت، «محمدمهدی فداکار» به عنوان استاندار جدید کرمان از هیات وزیران رای اعتماد گرفت و جایگزین زینی‌وند شد.

فداکار که پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوده، دارای سوابق متعدد اجرایی و فرهنگی است که از جمله مهمترین آنها می توان به معاونت اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، معاونت طرح و توسعه دانشگاه پیام نور، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، عضویت هیات امناء چندین دانشگاه، عضویت هیات امناء موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، عضویت هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد رودکی و ریاست هیات مدیره بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار جدید کرمان ۵۵ ساله، از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله (ع)، اهل شهرستان رفسنجان و دارای مدرک دکترای جامعه‌شناسی توسعه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سوابقش خیلی مربوط به استاندار شدن هست
Iran, Islamic Republic of
یعنی یک فرماندار، یک معاون استاندار، یک شهردار و ... توی استان کرمان پیدا نمیشد که استاندار از دانشگاه آوردن؟