شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۴

اطلاعیه وزارت اطلاعات درخصوص شایعات اخیر

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 798912
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای انتساب برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در فضای مجازی، به این وزاتخانه را رد کرد.
اطلاعیه وزارت اطلاعات درخصوص شایعات اخیر
به گزارش جهان نيوز، در این اطلاعیه با اشاره به انتشار برخی مطالب و شایعات علیه اتباع افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با استناد به گزارش‌های وزارت اطلاعات و متقابلاً انتشار مواردی مشابه در فضای مجازی کشور افغانستان علیه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد انتشار چنین مطالبی از سوی این وزارت‌خانه صحت نداشته و این موارد در چارچوب تلاش‌های مذبوحانه و همیشگی دشمنان مشترک دو ملّت " ایران و افغانستان" برای ایجاد اختلاف میان کشورهای همسایه منطقه غرب آسیا می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است: این اقدامات ادامه همان خطی است که این روزها در داخل کشور افغانستان نیز با انفجارهای زنجیره‌ای در مساجد شیعیان و اهل سنت و کشتار نمازگزاران روزه دار بی گناه، قصد ایجاد درگیری و برادر کشی در میان مسلمانان را دارد.

وزارت اطلاعات ضمن تسلیت به بازماندگان داغدار عملیات‌های تروریستی اخیر افغانستان مظلوم و آرزوی شفای عاجل برای زخمی‌ها و آسیب‌دیدگان آن اقدامات ضدانسانی، تأکید کرده است هرگونه اخبار، اطلاعیه و موارد مرتبط با وزارت اطلاعات از طریق سایت واجا (www.vaja.ir) یا رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدی
Iran, Islamic Republic of
خواهشن‌این مهاجرای‌افغانی‌راازایران‌جمع‌کنید.
گربه
Iran, Islamic Republic of
چرا عکس العمل مسئولین ماجوری هست که انگارماازکشورافغانستان میترسیم یابهشون بده کاریم .
ح
Iran, Islamic Republic of
افاغنه برادران ما هستند و همچنین مهمان ما،،درتمام عملیات‌های تروریستی صهیونیسم بین‌الملل دخیل است پس نباید فکر اشتباه کرد
فرخ
Romania
.....