پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

راه‌اندازی قرارگاه مقابله با گوشی‌قاپی

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 798905
جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر راه‌اندازی قرارگاه مقابله با گوشی قاپی در پلیس آگاهی از دستگیری ۲۷۰ نفر جیب‌بر و گوشی قاپ در فروردین سال جاری خبر داد.
راه‌اندازی قرارگاه مقابله با گوشی‌قاپی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از افزایش ۳۳ درصدی دستگیری سارقان در فروردین ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه تامین امنیت و آرامش شهروندان و برخورد و مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد در تشریح عملکرد پلیس تهران در ماه گذشته اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در حوزه سرقت منزل و اماکن خصوصی و دولتی شاهد افزایش ۱۷ تا ۳۷ درصدی دستگیری سارقان در این حوزه هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های ضربت در کلانتری‌ها برای مقابله جدی با موضوع سرقت و انجام گشت‌های هدفمند با توجه به جغرافیای وقوع جرائم در سطح پایتخت تصریح کرد: در یک ماه سال جاری در حوزه دستگیری سارقان موتورسیکلت ۵ درصد و در حوزه دستگیری سارقان محتویات وسایل و قطعات خودرو شاهد رشد ۵۶% درصدی هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مقابله با گوشی‌قاپی در پلیس آگاهی اعلام کرد: در فروردین ماه سال جاری بیش از ۲۷۰ نفر جیب‌بر و گوشی قاپ دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه از جمله شناسایی سارقان و استفاده از منابع اطلاعاتی و همکاری مردم در مجموع در زمینه دستگیری سارقان ۳۳% افزایش داشته ایم، گفت: در فروردین سال جاری یک هزار و ۲۱۴ معتاد از سطح شهر جمع‌آوری شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته است.

سردار هداوند با تاکید بر مبارزه جدی با سودا گران مرگ، بیان داشت: در یک ماهه سال جاری ۶۵ عمده فروش مواد مخدر و بیش از ۲۵۰۰ خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۱ درصدی برخوردار هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس برای تسریع در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان و شناسایی و دستگیری سریع‌تر مجرمان و به خصوص سارقان گوشی قاپ از فناوری جدید بهره می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز مقابله با گوشی قاپی در پلیس آگاهی تهران بزرگ در حوزه دستگیری گوشی قاپ‌ها و کشف تلفن‌های همراه سرقت شده توفیقات خوبی را به دست آورده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انجام وظيفه قرارگاه مي خواد ؟!