جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

مورد عجیب دراگان

دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۸
کد مطلب: 798828
چرا حتی یک ملی‌پوش یک پست به نفع سرمربی نمی‌گذارد؟
مورد عجیب دراگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری، «تردیدها در مورد ماندن یا نماندن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی همچنان ادامه دارد. در این میان اهالی فوتبال هر کدام دیدگاه متفاوتی دارند.

برخی عقیده دارند چون اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی گرفته همکاری با او باید ادامه بیابد، اما بعضی دیگر معتقدند این مربی برای حضور در جام‌ جهانی کوچک است و شاید در قطر آبروریزی اتفاق بیفتد.

خلاصه که بازار اظهار نظر داغ است و البته در این میان نقل قولی هم از ادموند بزیک داشتیم که در نوع خودش جالب بود.
 
بازیکن سابق پرسپولیس گفته است: «اسکوچیچ رختکن را دارد و باید به او اعتماد کرد.»

اتفاقا سؤال اساسی همین‌جاست؛ این که آیا واقعا دراگان از حمایت صد درصدی بازیکنان برخوردار است؟ ما درون رختکن تیم ملی نیستیم و از چیزی خبر نداریم اما همیشه این ابهام را داشتیم که اگر اسکو بین بازیکنان تیم ملی محبوب است، پس چرا تقریبا هیچ‌یک از آنها هرگز یک پست یا استوری حمایتی در مورد مربی کروات منتشر نکرده‌اند؟ خب البته به‌ طور جسته و گریخته مصاحبه‌هایی به سود دراگان دیدیم، اما این که بازیکنی به‌ طور خودجوش در صفحه‌اش از سرمربی تیم ملی حمایت کند، تقریبا اتفاق نیفتاده است.

خب این کار در فوتبال ایران مرسوم است و خیلی مواقع بازیکنان وقتی کادر فنی را تحت فشار می‌بینند، پست و استوری مشترک منتشر می‌کنند. آیا واقعا اسکوچیچ «رختکـــن» را دارد؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هنوز برای بازگشت کی‌روش وقت هست. هزینه کردن برای بازی تدارکاتی با تیمهای بزرگ مشکلی فنی تیم ملی را حل نمیکند.تیم یه بالاسر میخواد.