سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

گفت و شنود/ لیز نخوری!

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 798816
یک روزنامه مدعی اصلاحات به نقل از یک نماینده سابق مجلس نوشته است؛ دولت طی ۸ ماه که از عمر آن می‌گذرد در عرصه اقتصادی دستاوردی نداشته است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: یک روزنامه مدعی اصلاحات به نقل از یک نماینده سابق مجلس نوشته است؛ دولت طی ۸ ماه که از عمر آن می‌گذرد در عرصه اقتصادی دستاوردی نداشته است!

گفت: افزایش ۳۰ درصدی صادرات نفت و ۴۰ درصدی صادرات غیر نفتی، مهار تورم، جبران بدهی‌های کلانی که دولت قبل به بار آورده، سامان دادن به امور کشاورزان، افزایش چشمگیر رتبه اقتصادی، راه‌اندازی کارخانه‌هایی که در دولت قبل تعطیل شده بود و... دستاورد نیست؟!

گفتم: باید از این نماینده سابق و آن روزنامه زنجیره‌ای پرسید دولت مدعی اصلاحات و تدبیر شما طی۸ سال گذشته، غیر از صدها مشکل که بر سر مردم آوار کرده و آن‌همه وعده که داده و عمل نکرده است و... چه دستاوردی داشته است؟!

گفت: چرا از این دروغ‌بافی‌ها و خلاف‌گویی‌ها دست بر نمی‌دارند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! یارو موز را با پوست خورده بود، تا چند هفته لیز می‌خورد!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"غیر نفتی، مهار تورم، جبران بدهی‌های کلانی که دولت قبل به بار آورده، سامان دادن به امور کشاورزان، افزایش چشمگیر رتبه اقتصادی، راه‌اندازی کارخانه‌هایی که در دولت قبل تعطیل شده بود"
بنده میخوام ازین دولت دفاع کنم شما لطف کنید این موارد رو نشون بدید، من قسم میخورم به هر کی رسیدم بگم.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....