جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 798805
وزیر بهداشت گفت: تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد البته حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است.
قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییر نخواهد کرد
به گزارش جهان نيوز، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در نشست شنبه 10 اردیبهشت ماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست آخرین وضعیت واردات، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بررسی شد؛ اعضای فعلی کمیسیون در گذشته رئیس دانشگاه و وزیر بودند و افراد بسیار توانمندی هستند و این موضوع را به عنوان نقطه قوت می‌دانیم؛ تلاش داریم که این جلسات تداوم داشته باشد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف و بررسی راهکارهای حل آنها بحث و گفت و گو کنیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز، جلسه خوبی بود و تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد ؛ حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است.

عین‌اللهی با بیان اینکه با کمبود دارو در کشور مواجه نیستیم، گفت: اینکه با کمبود دارو مواجه نشویم برای ما بسیار حائز اهمیت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ولی تغییر کرده است
Iran, Islamic Republic of
قيمت مواد اوليه ٧٠ درصد رفته بالا، قيمت جيوه ٩٠ درصد !