جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۰

توضیحات قالیباف درباره سفر خانواده‌اش به ترکیه

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 798774
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی از جلسه غیررسمی مجلس و توضیحات آقای قالیباف در مورد سفر خانواده‌اش به ترکیه در این جلسه خبر داد.
توضیحات قالیباف درباره سفر خانواده‌اش به ترکیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، پیش از برگزاری جلسه غیررسمی خبر داد.

وی افزود: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس توضیحاتی را پیرامون ماجرای سفر همسر، دختر و دامادش به ترکیه که در رسانه‌ها مطرح شده است به نمایندگان ارائه کرد، گفت: رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد که مطرح شدن این موضوع در رسانه‌ها با انگیزه‌های سیاسی است و روشن شدن این موضوعات را به آینده موکول کرد.

نماینده تبریز تأکید کرد: رئیس مجلس در این جلسه موضوع خرید مستغلات توسط خانواده خود در ترکیه را نیز تکذیب کرد.

اخیراً اخباری در فضای مجازی درباره سفر همسر، دختر و داماد آقای قالیباف رئیس مجلس به ترکیه در فضای مجازی مطرح شده بود که واکنش‌های زیادی را به‌همراه داشت.

هم‌چنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی موضوع خرید مستغلات در ترکیه توسط خانواده رئیس مجلس را مطرح کرده بود که این موضوع باعث طرح شکایت آقای قالیباف از وی در محاکم قضایی شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


......
United States
از دم کل ماجرا رو تکذیب کرده.... اصلا و ابدا چنین چیزهایی وجود نداشته.... والسلام...
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه بگو چرا روزه رو خوردن...?
محمد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
... ترکیه عضو ناتوست و خطرناکترین همسایه ایرانه اونوقت باید از این کشور همیشه بی ثبات کننده همسایگانش باشه ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم از دست قالیباف ناراحت هستند.
Iran, Islamic Republic of
پسرش تایید کرد خودش تکذیب؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
تکذیب نکرده گفته طرح موضوع دررسانه ها سیاسی است. مسافر نمیتواند روزه بگیرد.بعضی نظرات هم در این موضوع ازروی غرضهای جناحی و حزبی است.لا اقل دنبال کنندگان خبر ها جو گیر نباشند.
حامد
United States
هیچ توضیحی نداد. .
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟اولا مانفهمیدیم عذرخواهی پسر از طرف پدر راقبول کنیم یاشکایت آقای رئیس مجلس رااز لودهندگان این خطای نابخشودنی؟!!! .