پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۰

درخواست ۲۳۳ نماینده/ طراحان تخریب مجلس را شناسایی کنید

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 798769
233 نماینده مجلس طی بیانیه از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه خواستار شناسایی طراحان و مجریان تخریب مجلس شورای اسلامی شدند.
درخواست ۲۳۳ نماینده/ طراحان تخریب مجلس را شناسایی کنید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، 233 نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز شنبه (10 اردیبهشت) طی بیانیه از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه خواستار شناسایی طراحان و مجریان تخریب قوه مقننه شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل قرائت کرد:

باسمه تعالی

بار دیگر رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی حمایت کردند و بار مسئولیت تک تک نمایندگان را سنگین تر از پیش نمودند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام مراتب سپاسگذاری و تشکر خود از حمایت های رهبری معظم انقلاب، وظیفه خود را برای حل مشکلات مردم و امیدآفرینی بیشتر از هر زمانی حس می کنیم و خود را متعهد می دانیم که از این سرمایه گرانقدر در جهت حل مسائل مردم استفاده کنیم.

مجلس یازدهم که از سوی رهبر معظم انقلاب، مجلس انقلابی توصیف شده و مسئولیت امیدآفرینی از جانب معظم له بر دوش آن نهاده شد، در طول دو سال گذشته بیش از پیش بینی ها مورد هجمه و تخریب دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بوده و هر روز به بهانه ای مورد حمله قرار گرفته است.

خادمان ملت سعی کردند در طول دو سال گذشته کارهای مهمی به انجام برسانند که تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، قانون جهش تولید مسکن، قانون جهش تولید دانش بنیان و قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار از مهم ترین اقدامات آن به شمار می رود.

نمایندگان مردم تلاش نمودند تا سرمایه اجتماعی نظام را بیشتر و موجب امیدآفرینی مردم شوند و در جهت حل مشکلات مردم شبانه روز فعالیت کنند اما از هر سو با تخریب های ناجوانمردانه ای مواجه شدند که هدفی جز کم شدن اعتماد ملت به نظام ندارند.

در این دو سال گاهی مسائل مربوط به یک نماینده، گاهی یک کمیسیون، گاهی یک طرح یا قانون و در تازه ترین آنها نیز به صورت هدفمند تخریب ریاست محترم مجلس پرداختند و در بسیاری اوقات، کلیت مجلس مورد هجمه قرار گرفت که شاید در طول 40 سال گذشته این حجم از تخریب و حمله بی سابقه بوده باشد.

گویی حمایت رهبر بزرگوار انقلاب و تلاش شبانه روزی نمایندگان موجب شده که دشمن خارجی و غرب زدگان و متحجران داخلی تمام همت خود را بر تخریب این مجلس بگذارند تا کم کاری دولت و مجلس گذشته از جانب مردم فراموش شود و مانع امیدواری مردم گردد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همین رو، ضمن تشکر از همه دست اندرکاران به ویژه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حفظ امنیت کشور از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه تقاضا داریم که طراحان و مجریان این پروژه های تخریب را شناسایی و با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

بار دیگر از حمایت های رهبر معظم انقلاب تشکر و آن را فرصتی بزرگ برای خدمت به مردم عزیز کشور می دانیم.

و من الله التوفیق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
Iran, Islamic Republic of
تخریب گران دولت و مجلس انقلابی باید شناسایی و به مجازات محکوم شوند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
دستگیره‌شون کنین
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان محترم و انقلابی تو را به خدا ، با این سرعتی که دارید ، نیروهای مظلوم شرکتی را تعیین تکلیف کنید .

باور کنید؛ نفراتی هستند که با فوق لیسانس ؛ بیش از 10 سال است آواره شدند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین. نمیشه هر کس هر تهمتی دلش خواست تو فضای مجازی به دیگران بزنه و قسر در بره
Iran, Islamic Republic of
خود رئیس مجلس قبول کرده .
Iran, Islamic Republic of
مجلس نگران تخریب نباشد. عمل مجلس بهترین کارنامه است. مردم می بینند و می فهمند
Iran, Islamic Republic of
. کاری کنید و عمل کنید
Iran, Islamic Republic of
طراحان تخریب ممکن است چیزی از بیرون مجلس نباشند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خودشان میگویند برای چیزدیگری امضاء کردند....!!