کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهار زندگی در بهار رمضان

10 ارديبهشت 1401 ساعت 10:20


پویش خیریه درمان کودکان با پیوند سلول‌های بنیادی: در رمضان ۱۴۰۱ «پیام‌رسان بانکی بله» با همراهی «خیریهٔ فردای سبز شریف» قصد دارد اتاقی را در مرکز طبی کودکان (زیر نظر بیمارستان علوم پزشکی تهران) برای درمان کودکان از طریق پیوند سلول‌های بنیادین تجهیز کند.

همکاری پلتفرم تبلیغات آنلاین «یکتانت»، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» و شبکهٔ هوشمند تبلیغاتی «تپسل» نیز در فراگیری اطلاع‌رسانی این پویش بسیار کمک‌رسان بوده است. 

 

 
خیریهٔ فردای سبز شریف با تمرکز بر درمان کودکان، این بار به سراغ روشی نوآورانه در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج رفته است: پیوند سلول‌های بنیادی.

این روش آخرین خانهٔ امید کودکانی است که به این بیماری‌ها مبتلا هستند.

برای ارائهٔ خدمات بهتر به کودکان و خانواده‌های آنان، لازم است اتاقی در بیمارستان علوم پزشکی تهران، با تجهیزات موردنیاز این روش درمانی، مهیا شود.

هزینهٔ تجهیز این اتاق یک میلیارد تومان برآورد شده است.
 
خیریهٔ فردای سبز شریف جهت تأمین مالی این کار خیر دست به همکاری مشترک با پیام‌رسان بانکی بله زده است تا از امکانات این پیام‌رسان ایرانی برای تأمین هزینهٔ این کار بهره گیرد.

قابلیت «جمع‌سپاری مالی» در پیام‌رسان بانکی بله، امکانی‌ست منحصربه‌فرد که در اختیار همهٔ افراد، کسب‌وکارها و خیریه‌ها قرار دارد.

بله اولین و تنها پیام‌رسان با قابلیت جمع‌سپاری مالی است.
 
«جمع‌سپاری مالی» یا «تأمین مالی جمعی» خدمتی است که در آن، یک فرد، به تنهایی یا به نیابت از یک سازمان، پویشی ایجاد می‌کند تا مبلغی مشخص را از طریق پرداخت‌های اهدایی جمع‌آوری کند.

در این خدمت، مبلغ موردنیاز به تعداد مشخصی سهم یکسان تقسیم می‌شود.

در «پویش کمک به مرکز پیوند سلول‌های بنیادی» قرار است مبلغ یک میلیارد تومان از طریق سرویس «جمع‌سپاری مالی بله» و در قالب سهم‌های بیست هزار تومانی تأمین شود.

هرکس می‌تواند حتی با یک سهم در این کار خیر سهیم شود.
 
اپلیکیشن بله، به‌عنوان پیام‌رسانی با بیش از ۹ میلیون کاربر، دارای مجموعه‌ای از مخاطبان است که در کانال‌ها و گروه‌های مختلف حضور دارند.

این فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا پویش‌های جمع‌سپاری بدون نیاز به پرداخت مبلغی برای بازاریابی، مخاطبان هدف خود را بیابند و هزینه‌های موردنیاز خود را تأمین کنند.

ارتباط میان خیرین و مؤسسات خیریه و انتقال پول برای امور خیر با امکانات پیام‌رسان بانکی بله راحت‌تر از همیشه است.
 
درمان بیماری‌های صعب‌العلاج با پیوند سلول‌های بنیادی، آخرین امید کودکان مبتلا به این بیماری‌ها برای بازگشت به زندگی طبیعی‌ است.

سلول‌های بنیادی دایره‌های کوچکی هستند که روشنی‌های بزرگ را به این کودکان هدیه می‌دهند.

شما می‌توانید از طریق این آدرس در درمان کودکان با پیوند سلول‌های بنیادی» سهیم شوید.

با کمکتان سهمی در روشن شدن اتاقی داشته باشید که روشنایی زندگی این کودکان است.


کد مطلب: 798725

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798725/بهار-زندگی-رمضان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com