جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قالیباف: روز قدس نماد تفکر آزادسازی قدس است

جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 798655
روز قدس روز بسیار بزرگی است، امروز راهپیمایی مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی و همه امت‌های اسلامی، نماد و تبلور عینی فکر و اندیشه آزادسازی قدس شریف است.
قالیباف: روز قدس نماد تفکر آزادسازی قدس است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس روز بسیار بزرگی است، امروز راهپیمایی مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و همه امت‌های اسلامی، نماد و تبلور عینی فکر، اندیشه و دل و جان مردم در ارتباط با آرمان‌ها و آزادسازی قدس شریف است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که این تفکر و روحیه زنده است، افزود: حضور مردم و امت اسلامی در همه کشورها و شهرهای دنیا بالاخص در ایران، نشان دهنده اوج وحدت و روحیه مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده و نشان می‌دهد که هنوز روحیه مبارزه زنده است و وحدت در امت اسلامی وجود دارد، خصوصاً امسال دیدیم که مبارزین مجاهد فلسطینی در قلب تل آویو با اقتدار در آخرین لایه‌های امنیتی اسرائیل عملیات انجام دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که همیشه پشتیبان فلسطین هستند و دولتمردان خیانتکار کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط و حیات سیاسی رژیم صهیونیستی هستند، بدانند که این امت اسلامی بر باورهای خودشان که فلسطین موضوع اول جهان اسلام است و در مقابل دوگانگی حقوق بشری غربی می‌ایستند و مبارزه می‌کنند.

قالیباف تصریح کرد: این راهپیمایی و حضور روزه داران مؤمن نشان از این باورهاست، امیدوارم هر چه زودتر پیروزی و آزادسازی قدس را ببینیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *