جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

۱۰۰ واگن در آستانه تزریق به ناوگان مترو تهران

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۹
کد مطلب: 798654
۱۰۰ دستگاه واگن با هموار کردن مسیر در آستانه تزریق به ناوگان مترو پایتخت است.
۱۰۰ واگن در آستانه تزریق به ناوگان مترو تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: قراردادی مبنی بر خرید ۶۴۰ واگن مترو از سال ۹۶ منعقد شده بود که در دوره قبل، هیچ اقدامی برای آن انجام نشد، اما اکنون این قرارداد را نهایی کردیم.

به گفته عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ورود این ۶۴۰ واگن به مترو تهران ۲ الی ۳ سال زمان می‌برد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: واگن سازی تهران، ظرفیت تولید ۱۰۰ واگن در سال را دارد، اما در حال حاضر با کمبود قطعات روبرو است. با پشتیبانی‌های انجام شده امسال این تعداد واگن به مترو تهران اضافه می‌شود.

آقامیری گفت: واگن‌های فعال ما یک هزار و ۲۰۰ مورد است و نیاز به بررسی و اوورهال دارد در حالی که باید ۲ هزار واگن فعال داشته باشیم.

پیشتر شایسته‌اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفته بود که ۷۰۰ واگن مترو در پایتخت نیازمند نوسازی و تعمیرات اساسی است.
 
برچسب ها: واگن مترو تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آره شهردار و شورای شهر انقلابی تهران تا می تونید به مشکلات تهرانیها رسیدگی کنید تا اکثریت تهرانیها هم در ایام انتخابات یا پای صندوقهای رأی حاضر نشوند و یا اگر هم شدند به یه مشت لیبرال غربزده مدعی اصلاحاتی که بارها و بارها به بدترین شکل ممکن در عرصه مدیریت فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشور امتحان پس داده اند رأی حداکثری بدهند! تا این حد قدردان و با بصیرت!!