جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

قالیباف: اسرائیل به هراس افتاده است

پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 798574
حضور ملت ایران و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، دفاع از حقوق بشر، انسانیت و اسلامیت در آن سرزمین مقدس است.
قالیباف: اسرائیل به هراس افتاده است
به گزارش جهان نیو به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در آستانه روز جهانی قدس، با اشاره به نام‌گذاری این روز از سوی امام خمینی (ره)، گفت‌: حضرت امام (ره) این روز را با عنایت خاص و نگاه راهبردی به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند و همه امت اسلامی و آزادی خواهان جهان در این روز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت می‌کنند. فلسطین، موضوع اول جهان اسلام و امت اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال، روز جهانی قدس از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، گفت: مبارزات مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی شکل جدیدی به خود گرفته است و رژیم صهیونیستی از این موضوع به شدت احساس هراس و نگرانی می‌کند.

وی تاکید کرد: حضور ملت ایران و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، دفاع از حقوق بشر، انسانیت و اسلامیت در آن سرزمین مقدس است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *