کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف از جعفرزاده ایمن‌آبادی شکایت می‌کند

7 ارديبهشت 1401 ساعت 11:38

رئیس مجلس از یک نمایندهٔ سابق مجلس، به‌دلیل انتشار مطلب کذب درباره خرید ملک در ترکیه و تشویش اذهان عمومی، شکایت خواهد کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، صفحه اطلاع رسانی محمدباقر قالیباف در فضای مجازی نوشت: جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس که از حامیان دولت روحانی بود، در گفت‌و‌گویی ادعای کذبِ فردی خارج‌نشین درباره خرید ملک در ترکیه از سوی خانوادهٔ آقای قالیباف را در قالب یک مصاحبه تکرار کرده است.

بنا به نوشته این صفحه، پیش از این، ادعای فردی به نام اسماعيلی، که سابقهٔ توهین به مقام شامخ حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را دارد و از کشور خارج شده، تکذیب شده بود. بااین‌حال، جعفرزاده نمایندهٔ پیشین مجلس این ادعا را تکرار کرد که نشر اکاذیب محسوب می‌شود. 

صفحه اطلاع رسانی رئیس مجلس اعلام کرده شکایت قالیباف از جعفرزاده به‌زودی انجام خواهد شد تا، با روشن‌شدن حقیقت، اجازهٔ جهت‌دهی به افکار عمومی با دروغ و اخبار داده نشود.

امروز غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس دهم در مصاحبه‌ای ادعایی مطرح کرد مبنی‌بر این‌که قالیباف دو دستگاه آپارتمان را در ترکیه خریداری می‌کند، سوال بنده از ایشان این است که پول خرید دو دستگاه آپارتمان را از کجا آورده است؟


کد مطلب: 798483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798483/قالیباف-جعفرزاده-ایمن-آبادی-شکایت-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com