پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲
قالیباف:

با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم/ نباید چشم بر انحراف در اجرای قانون بست

سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 798408
رئیس مجلس گفت: به عنوان کسی که تجربه اجرایی داشته‌ام با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم چرا که مانع شجاعت در تصمیم‌گیری مدیران اجرایی می‌شود.
با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم/ نباید چشم بر انحراف در اجرای قانون بست
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین گفت: این هیأت جایگاه مهم و موثری دارد و می‌تواند با عملکردی دقیق، منصفانه و با سرعت کارهای کشور را سامان دهد و از بسیاری از مشکلات در زمینه قوانین پیشگیری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همپوشانی دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد: داده‌های مجموعه‌های نظارتی بدون دخالت در وظایف یکدیگر می‌تواند تبادل شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد. لذا نباید هر یک از مجموعه‌های نظارتی کار جدا و پراکنده را دنبال کنند.

قالیباف در همین زمینه تأکید کرد: بعنوان کسی که تجربه اجرایی داشته ام با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم چرا که مانع شجاعت در تصمیم گیری مدیران اجرایی می شود از طرف دیگر نباید چشم را بر روی انحراف در اجرای قانون بست و مماشات کرد بلکه باید محکم ایستاد.

بر اساس این گزارش دکتر اسماعیلی رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین در آغاز این نشست گزارشی از عملکرد این هیات در سال گذشته ارائه کرد و برخی از اعضای این هیئت نیز نظرات خود را برای بهبود روند تطبیق مصوبات بیان کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کار بدی نکرده که...
Iran, Islamic Republic of
....