کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار مربوط به تغییر استانداران کذب است

6 ارديبهشت 1401 ساعت 14:07

لیستی که درباره تغییر استانداران در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و گفتن این حرفها در فضای مجازی هیچ کمکی به مردم و بهبود اوضاع نمی کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه امروز تاکید شد که موقعیت خوب کنونی نباید موجب عادی انگاری شود و شیوه نامه های کرونایی را کنار بگذاریم و در روز قدس و نماز عید فطر رعایت شیوه نامه ها ضروری است.

وی همچنین درمورد بررسی وضع کرونا در جهان گفت: هرچند در برخی کشورها روند صعودی بوده ولی وضعیت خاصی برای تصمیم گیری درخصوص تردد به کشورهای دیگر نداریم.

وزیر کشور تاکید کرد: کسانی که دز سوم را نزدند، این کار انجام شود و اصناف نیز QRکد را دریافت کنند و به مدیریت هوشمند وصل باشند.

وحیدی درمورد وضعیت مدارس نیز خاطرنشان کرد: 92درصد کلاس ها بصورت حضوری برقرار است و در همین مدت هیچ مورد از وضعیت نامناسب و ابتلا در آموزش و پرورش گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه رعایت دقیق شیوه نامه ها در پایانه ها مورد تاکید قرار گرفت، گفت: وضعیت خاصی درمورد سویه های جدید کرونا وجود ندارد ولی باید شیوه نامه ها رعایت شود. 

وزیر کشور در پاسخ به سوال فارس درمورد انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر استانداران تاکید کرد: لیستی که درباره تغییر استانداران در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و گفتن این حرفها در فضای مجازی هیچ کمکی به مردم و بهبود اوضاع نمی کند چون این استانداران شبانه روزی و با قدرت مشغول فعالیت هستند.


کد مطلب: 798379

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798379/اخبار-مربوط-تغییر-استانداران-کذب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com