کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نصیریان: برای من نقش مهم است نه گیشه

6 ارديبهشت 1401 ساعت 11:26

کار با داریوش مهرجویی همواره برایم لذتبخش بوده است، فیلمنامه لامینور هم اتفاقی جذاب برای من بود زیرا حرف تازه ای برای گفتن داشت و من بعد از خواندن آن تصمیم گرفتم که در کنار مهرجویی بوده و در این فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازم.


به گزارش جهان نیوز، علی نصیریان بازیگر فیلم «لامینور» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «لامینور» گفت: همواره همکاری با داریوش مهرجویی برای من لذتبخش بوده و طی سالها عمر و زندگی در کنار وی همیشه چیزهای زیادی بین ما به عنوان درس زندگی و تجربه رد و بدل شده است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: کار با داریوش مهرجویی همواره برایم لذتبخش بوده است، فیلمنامه لامینور هم اتفاقی جذاب برای من بود زیرا حرف تازه ای برای گفتن داشت و من بعد از خواندن آن تصمیم گرفتم که در کنار مهرجویی بوده و در این فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازم. 

بازیگر فیلم «لامینور» درباره این فیلم سینمایی اضافه کرد: لامینور زبان و جهان مهرجویی را با خود به همراه دارد، دغدغه های وی همیشه مختص خودش بوده و دوست دارد تا جهان خودش را به روایت تصویر بکشد، لامینور هم اینگونه فیلمی است که دنیای جالب و غیر تکراری را به مخاطب ارائه می کند. 

وی درباره احتمال موفقیت «لامینور» در گیشه سینما اظهار کرد: واقعیت امر در این سن گیشه و میزان فروش فیلم درجه اولویت من نیست، باید در اثری بازی کنم که مرا به چالش بیندازد، البته با وجود سالها کار این اتفاق خیلی سخت رخ می دهد به همین دلیل بود که لامینور را پذیرفتم زیرا برای من هم تازگی داشت. 

نصیریان در همین رابطه تاکید کرد: به هر نحو فیلم لامینور ساخته داریوش مهرجویی است و او کارگردانی است که مخاطب خودش را دارد، فیلم لامینور هم مخاطب خاص خود را می طلبد، مهم کیفیت است، من اعتقاد دارم که هر تعداد  مخاطبی که وارد سینما شود از تماشای لامینور لذت خواهد برد. 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درباره وضعیت فعلی سینما خاطرنشان کرد: واقعیت امر وضعیت خوبی نیست، این را همه می دانیم، کرونا هم مزید بر علت شد و باعث ورشکستگی بسیاری از افراد در جلو و پشت صحنه شد، اما به هر جهت ناامیدی ممکن نیست و من هم امیدوارم با پایان بیماری کرونا و ادامه سالی که آغاز شده شاهد رونق دوباره سینماهای سراسر کشور باشیم.


کد مطلب: 798359

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798359/نصیریان-نقش-مهم-نه-گیشه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com