کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سریال «نجلا» چطور تمام می‌شود؟

6 ارديبهشت 1401 ساعت 9:41

با توجه به چارچوب توليدات سيما، طبق ضوابط «نجلا» را ساختيم و به همين دليل مشکلي در پخش نداشتيم و همه بخش‌ها به پخش رسيد اما خود ما براي تندکردن ريتم کار تغييراتي داشتيم تا به آنچه که مطلوب‌تر است برسيم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از آرمان، سريال «نجلا» که پخش آن در نوروز آغاز شد و در ايام رمضان ادامه پيدا کرد، همچنان در حال ساخت است؛ با اين همه تهيه‌کننده از پايان ساخت اين مجموعه تلويزيوني در نهم ارديبهشت ماه خبر داده است. سعيد سعدي درباره نحوه پايان‌بندي سريال «نجلا» تاکيدکرد: به‌دنبال سرهم‌بندي‌کردن نيستيم و سعي مي‌کنيم مخاطب را راضي نگه داريم.

او در پاسخ به اينکه آيا پخش «نجلا» با حذفياتي از سوي تلويزيون روبه‌رو شد؟ اظهارکرد: با توجه به چارچوب توليدات سيما، طبق ضوابط «نجلا» را ساختيم و به همين دليل مشکلي در پخش نداشتيم و همه بخش‌ها به پخش رسيد اما خود ما براي تندکردن ريتم کار تغييراتي داشتيم تا به آنچه که مطلوب‌تر است برسيم. درواقع در تدوين به‌دنبال اين بوديم که ريتم کار را تندتر و قابل قبول‌تر اجرا کنيم و به اصلاح آب نبنديم. سعدي در ادامه پايان پخش سريال را همزمان با عيدفطر عنوان کرد و گفت: «نجلا» در 35 تا 36 قسمت به پايان خواهد رسيد. اين تهيه‌کننده در ادامه درباره واکنش‌ها به تغيير بازيگر «نجلا» نيز اظهارکرد: در هر صورت چون سارا رسول‌زاده سرکار آقاي ايرج راد بودند، نتوانستند با ما همکاري داشته باشند و دليل ديگري جز اين نبود و خانم دهقاني توانستند به لطف خدا از پس نقش بربيايند و لطمه آنچناني به کار نخورد.

در ارتباط با گريم بازيگر نيز به هر حال معذوريت‌هايي در کار بود و بايد لحاظ مي‌کرديم و در چارچوب ضوابط سيما عمل مي‌کرديم. سعدي در پايان از دشواري‌هاي ساخت اين مجموعه در دوران کرونا نيز گفت و توضيح داد: «نجلا» سريال پُرپروداکشني بود و در هفت الي هشت شهرستان کار را پيش برديم. به‌دليل اينکه بتوانيم تصوير را با واقعيت منطبق کنيم، کار را در شادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، انزلي، اروندکنار، کرج و تهران توليد کرديم و اين مساله بر سختي‌هاي کار مي‌افزود.

وي در پايان با بيان اينکه ساخت «نجلا» حدود 10 ماه به طول انجاميد، گفت: در دوران کرونا هم سختي‌هايي وجود داشت اما توقفي در کارمان نداشتيم و با رعايت پروتکل‌ها به مشکلي برنخورديم.


کد مطلب: 798332

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798332/سریال-نجلا-چطور-تمام-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com