جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

زمان تصویربردای نون .خ ۴ مشخص شد

سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 798323
تهیه‌کننده سریال «نون خ ۴» از آغاز تصویربرداری این مجموعه طنز از اواسط تابستان خبر داد.
زمان تصویربردای نون .خ ۴ مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، به گفته فرجی مذاکرات نهایی با مسئولان صداو‌سیما انجام شده و ساخت فصل چهارم قطعی است و همزمان در حال انجام مذاکره با عوامل هستیم تا پیش‌تولید رسمی آن آغاز شود. او همچنین خبر داده در این فصل بازیگران سرشناس جدیدی علاوه بر بازیگران فصل‌های گذشته به گروه ملحق می‌شوند.

این تهیه‌کننده بیان داشته تاکنون محل ساخت سریال مشخص نشده است اما تلاش داریم تا فصل چهارم در یکی از استان‌های غرب کشور ساخته شود. «نون خ» به نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون خ ۴» از آغاز تصویربرداری این مجموعه طنز از اواسط تابستان خبر داده و گفت: «فصل چهارم این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی برای نوروز و رمضان ۱۴۰۲ پخش خواهد شد.» به گفته فرجی مذاکرات نهایی با مسئولان صداو‌سیما انجام شده و ساخت فصل چهارم قطعی است و همزمان در حال انجام مذاکره با عوامل هستیم تا پیش‌تولید رسمی آن آغاز شود. او همچنین خبر داده در این فصل بازیگران سرشناس جدیدی علاوه بر بازیگران فصل‌های گذشته به گروه ملحق می‌شوند.

این تهیه‌کننده بیان داشته تاکنون محل ساخت سریال مشخص نشده است اما تلاش داریم تا فصل چهارم در یکی از استان‌های غرب کشور ساخته شود. نون خ به نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *