پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کلاهبرداری با کپی کارت بانکی مشتریان

دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 798265
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار که با روش اسکیمر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
کلاهبرداری با کپی کارت بانکی مشتریان
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: تعداد زیادی از شهروندان تهرانی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد تمام مالباختگان این پرونده بعد از خرید از یک تن ماهی فروش سیار در تهران، حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

به گفته سرهنگ گودرزی، مجرمان تحت پوشش فروش تن ماهی ارزان قیمت با یک خودروی وانت بار در تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر، به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها اقدام کرده اند.

این افراد پس از شناسایی و گذراندن تشریفات قضایی، در محل اختفای خود در یکی از مناطق شرقی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: متهمان به کلاهبرداری از بیش از ۲۹ نفر به ارزش ریالی حدود هفت میلیارد ریال (معادل ۷۰۰ میلیون تومان) اعتراف کردند و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *