جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو +جدول

دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 798246
قیمت روز خودرو (محصولات ایران خودرو و سایپا) در بازار و کارخانه امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد. قیمت روز خودرو (محصولات ایران خودرو و سایپا) در بازار و کارخانه امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد.
به گزارش جهان نيوز، قیمت روز خودرو شامل همه محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد و همچنان قیمت کارخانه محصولات سایپا و ایران خودرو فاصله زیادی با نرخ بازار دارند و این تفاوت قیمت در برخی محصولات بیش از صد میلیون تومان است. در ادامه جدول قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو را می‌بینید:

قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.
 
برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید ۱۱۱ SE (سفید) برابر ۱۹۹ میلیون تومان و تیبا SX مدل ۱۴۰۰ صندوق دار ۱۹۰ میلیون تومان خرید و فروش شد . ساینا EX مدل ۱۴۰۰ فول ۲۰۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک (مدل ۱۳۹۸) با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان معامله شد.
 
قیمت خودروهای ایران خودرو امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول
قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار تغییراتی به شرح زیر داشته است: در مهمترین معاملات خودرو های ایران خودرو پژو پارس مدل ۱۴۰۱ از قیمت ۲۹۵ تا ۴۵۵ میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF۷ مدل ۱۴۰۰ معادل ۲۹۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (مدل ۱۴۰۱) معادل ۲۹۷ میلیون تومان خرید و فروش شد. این درحالیست که قیمت این خودرو در نمایندگی ۱۲۷ میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس (تیپ ۱ مدل ۱۴۰۱ ) با موتور EF۷ نیز ۴۲۵ میلیون تومان در بازار تعیین شد.

https://jahannews.com/vdcdoj059yt0nx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoj059yt0nx6.2a2y.html
مرجع : راهبرد معاصر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تا تحریم ها برداشته نشود آش همین آش است و کاسه همین کاسه.... ظاهرا هم افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه خواهد داشت.....