پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۰

ماجرای تغییر قیافه یک مدیر بانکی +عکس

دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 798226
ماجرای تغییر قیافه یک مدیر بانکی و ربط دادن آن به پست گرفتن در دو دولت مختلف، موضوعی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.
ماجرای تغییر قیافه یک مدیر بانکی +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، طی روزهای گذشته تعدادی از کاربران دو تصویر از یک مدیرعامل بانک را منتشر کردند و مدعی شدند که وی با توجه به این که در کدام دولت پست گرفته است، چهره ظاهری اش هم تغییر می‌کند.

این عده ادعا می‌کنند مهدی رضایی در زمان مدیریتش بر بانک مهر اقتصاد در دولت روحانی(۱۳۹۵) بدون محاسن بوده و امسال(۱۴۰۱) در زمان ریاستش بر بانک کشاورزی در دولت رئیسی با ریش و محاسن ظاهر شده است.
 



اما واقعیت این است که تغییر چهره وی هیچ ارتباطی با سمت گرفتنش در دولت رئیسی ندارد، چرا که وی سال‌ها است که با چنین چهره‌ای ظاهر می‌شود(تصاویر منتشر شده از وی در سال ۹۸ هم چنین موضوعی را اثبات می‌کند)
 

تصاویر بدون محاسن وی هم مربوط دورانی است که وی کارمند یکی از بانک‌ها بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
Lithuania
شما خودتونم دارید میگید که! وقتی کارمند بوده محاسن نداشته! اما ظاهرا برای رسیدن به مدیریت یا حداقل بعد از رسیدن به مدیریت محاسن و صد البته نشان مهر بر پیشانی ایشون ظهور و بروز پیدا کرده!!
Iran, Islamic Republic of
تازه اثار سجده هم درسال 1401 در ایشون ظاهر شده ....پناه برخدا
Iran, Islamic Republic of
صرفنظر از این بنده خدا که در ماه مبارک غیبتش رو کردند و گناهاش رو شستند، این واقعیت که برخی در جمهوری اسلامی بدون تغییر باطنی و بدون کمترین تعلقی به ارزش‌های اسلامی، در هر دوره خودشان را همسو با جریان غالب سیاسی کرده و می‌کنند، جای انکار نیست. .
Canada
تغییر چهره را ول کن. داغ مهر چی میگه؟؟ واقعا چی میگه؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه داداش
الان ریش مد شده فقط
United States
....
Iran, Islamic Republic of
سلام
عکس‌قالیباف‌را‌هم
قبل‌وبعد‌ازکاندیداتوری‌‌وریاست‌مجلس‌راهم‌چاپ‌کنید!!
Iran, Islamic Republic of
تهمت به شخص و نظام را مواظب باشیم
Iran, Islamic Republic of
امام علی علیه السلام می فرمایند بدین مضمون: اگر شب گناهی از کسی دیدید فردا صبح او را با چشم فرد گنهکار نبینید شاید شب تا صبح توبه کرده باشد و تو نمی دانی.
ملاک باید عمل درست باشه نه قیافه
Iran, Islamic Republic of
دستگاههای ناظر

....