پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴
سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران

دستور رئیسی برای حل و فصل مشکلات مردم محمدآباد/ بازدید از مرکز ترک اعتیاد صفادشت ملارد

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 798070
رئیس جمهور در بازدید از منطقه محمدآباد شهر قدس مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
دستور رئیسی برای حل و فصل مشکلات مردم محمدآباد/ بازدید از مرکز ترک اعتیاد صفادشت ملارد
به گزارش جهان نيوز، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز شنبه در جریان سفر به غرب استان تهران با حضور در یکی از محله‌های محمدآباد شهر قدس با گزارش استاندار و مسئولین شهری و نیز گفتگو با مردم در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت.

در این بازدید همچنین شماری از مردم محمدآباد از نزدیک مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بویژه ممنوعیت ساخت و ساز بخاطر قرار گرفتن در محدوده حریم رودخانه مطرح کرده و خواستار بازنگری در مصافت تعیین شده برای حریم رودخانه شدند.

رئیس جمهور در این بازدید، استاندار و مسئولین شهری را موظف کرد گزارش مشکلات ساکنان این مناطق و راهکارهای حل و فصل آن را امشب در جلسه شورای اداری ارایه دهند.







 
بازدید رییس‌جمهور از مرکز ترک اعتیاد صفادشت ملارد
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور طی بازدید سرزده‌ای که از غرب استان تهران داشت در مرکز ترک اعتیاد اخوان صفادشت ملارد حضور یافت.

مرکز درمانی اخوان واقع در بخش صفادشت ملارد از سال ۱۳۹۲ تحت عنوان مرکز نگهداری معتادین متجاهر( ماده ۱۶) با ظرفیت حدود ۱۵۰۰ نفر احداث شده است که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز نگهداری استان تهران خدمات مددکاری، روانشناختی، درمانی، آموزشی ارائه می‌دهد.

این مجموعه در حال حاضر به معتادین متجاهر شهرستان های غرب تهران خدمات ارائه می‌کند و به گفته مسوولان استانداری تهران، طی مدت اخیر ۴۰۰ ظرفیت نیز به آن اضافه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیریت دستوری؟! مدیریت راه حل میخواد. ...
United States
مهم ترین مشکل مردم گرانی است.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد رییس جمهور
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اساسی رو حل کنید سفر استانی هم تأثیر گذار خواهد بود