پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

دلیل تنفر مسی از پیکه چیست؟

يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 798064
یکی از کسانی که باعث جدایی مسی از بارسلونا شد کسی نبود جز جرارد پیکه.
دلیل تنفر مسی از پیکه چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، شرایط اقتصادی بد بارسلونا در سال گذشته باعث شد که این تیم روز‌های دشواری را سپری کند و لیونل مسی به همین دلیل و با توجه به سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا نتوانست قراردادش را با این تیم تمدید کند و به ناچار پس از سال‌ها حضور در بارسلونا مجبور شد از این تیم جدا شد و به‌عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن ژرمن پیوست.

یکی از کسانی که باعث جدایی مسی از بارسلونا شد کسی نبود جز جرارد پیکه که با عدم امتناع از کاهش دستمزد سالیانه خود باعث رقم خوردن این اتفاق شد. یکی از دلایلی که مسی از پیکه متنفر شده این است که بعد از رفتن او، مدافع بارسلونا دستمزدش را کم کرد و پیش از آن این کار را نکرد.

برگرفته از کتاب «از شکوه تا جهنم» تهیه شده توسط ۳ خبرنگار: سیکه رودریگز، آدریا سولدیویا و سرجی اسکودرو؛
مسی ممکن است اکنون بیشتر از اینکه از بارتومئو متنفر باشد از پیکه متنفر باشد، زیرا پیکه اولین کسی بود که پس از جدایی بارتومئو دستمزد خود را کاهش داد و همچنین پس از جدایی مسی و نه قبل از رفتن مسی، حقوق خود را کاهش داد.

این کتاب همچنین در مورد آنچه که باشگاه به عنوان بهترین معامله اقتصادی در تاریخ بارسلونا با فروش نیمار با سود خالص ۱۸۰ میلیونی توصیف کرد، صحبت می‌کند، اما مشکل این بود که از این پول نادرست استفاده شد و بارسا به جای خرید امباپه به دنبال دمبله رفت. بارسا حتی در زمانی که رئیس موناکو ترجیح داد او را به یک باشگاه غیر فرانسوی بفروشد و به پاریس نفروشد، تلاشی نکرد.

نویسندگان این کتاب می‌گویند یکی از دلایلی که بارسا روی امباپه حساب نکرد، حضور سوارزی بود که دوست مسی است، مانند آلبا که در روزی که په‌په کاستا جلوی بارتومئو فریاد زد، "قرارداد آلبا را تمدید کن. روز بعد بارتومئو به ایجنت آلبا پیشنهادی ارائه داد.

نویسندگان این کتاب به نقل از شخصی می‌گویند (مشکل مسی نیست، بلکه کسانی هستند که فکر می‌کنند مسی هستند)، یعنی ۵-۶ بازیکن نزدیک به مسی از قدرت زیادی در رختکن برخوردار شدند، از جمله سوارز، آلبا و پیکه. با تاکید بر اینکه رفتار متمایز با مسی نسبت به دیگران طبیعی است، زیرا او بهترین در تاریخ است. [چیزی شبیه به اتفاقات رختکن آرژانتین که توسط ماسکرانو رهبری می‌شد، اما در رسانه‌ها نام مسی به عنوان کسی که در همه تصمیمات فنی دخالت داره، مطرح می‌شد!] آن‌ها همچنین اضافه کردند؛ شما باید درک کنید که موقعیت مسی بسیار بزرگ است، او بهترین بازیکن تاریخ است، بنابراین بارسا راه حل و مشکل را همزمان داشت، راه حل این بود که او بسیاری از کاستی‌ها را پوشش داده و بسیاری از مسابقات را در می‌آورد، اما مشکلات زیادی زیر بال و پر او ظاهر شد و از نظر مالی و فوتبالی تیم را تحت تأثیر قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به ما دارد؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه كه هرسايت خبري به صورت انحصاري هر چه كه به شما ربط داشته باشه كار كنه اونوقت ميشه سايت اختصاصي شما ،در حوزه خبر اين يك رسالت والبته قابل قبول واحترام است كه از همه حوزه ها خبر داشته باشد،