کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلید قهرمانی استقلال از نگاه بهتاش فریبا

4 ارديبهشت 1401 ساعت 7:33

نباید باشگاه‌های ما سرسری و فوری به دنبال مربیان خارجی بروند و باید با تحقیق و تفحص زیاد کسانی را به خدمت بگیرند.


به گزارش جهان نیوز، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به صحبت‌های مطرح شده مدیربرنامه گابریل پین علیه فرهاد مجیدی اظهار داشت: باید تاسف خورد از این صحبت‌هایی که توسط مدیر برنامه پین مطرح شده، زیرا من همیشه عنوان کرده‌ام نباید باشگاه‌های ما سرسری و فوری به دنبال مربیان خارجی بروند و باید با تحقیق زیاد کسانی را به خدمت بگیرند که وقتی در دریافت مطالبات آن‌ها تاخیر پیش آمد علیه منافع باشگاه صحبت نکنند.

وی‌ ادامه داد: به طور حتم در پرداخت مطالبات پین، تأخیری صورت گرفته که مدیر برنامه او این صحبت‌ها را مطرح کرده است، اما مطرح شدن این صحبت‌ها تنها و تنها باعث ایجاد حاشیه در تیم ما می‌شود.

*قهرمانی با فوتبال زیبا لذت‌بخش است
فریبا افزود: جالب است همه جا صحبت از این است که پین نقش به سزایی در موفقیت‌های اخیر استقلال داشته است، اما باید دانست تفکرات دفاعی این تیم نشأت گرفته از برنامه‌های دفاعی این مربی ایتالیایی است. به جای اینکه کادرفنی استقلال به دنبال گل‌زدن در بازی‌ها باشد به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: عجیب است درحالیکه مجیدی در زمان بازیگری در خط حمله ایفای نقش می‌کرده، چرا اکنون استقلال در خط حمله موفقیت چندانی نداشته؟ به نظر من قهرمانی با فوتبال زیبا لذت‌بخش است. بار‌ها عنوان کرده‌ام کادرفنی استقلال باید در تمرینات طوری برای مهاجمان برنامه‌ریزی کنند تا آن‌ها در روز بازی بهترین ورژن خود را به نمایش بگذارند، اما متاسفانه با این وجود در روز بازی با نساجی و با وجود داشتن سه مهاجم سر زن، اما هیچ اتفاقی در زمینه گلزنی برای این تیم رخ نداد. آن وقت آقایان می‌آیند و برای این باخت زمین و زمان را به هم می‌بافند.

*استقلال نباید بی‌گدار به آب بزند
فریبا با اشاره به بازی سخت استقلال مقابل سپاهان گفت: استقلال بازی سختی مقابل سپاهان پر مهره و آماده در پیش دارد و کلید موفقیت برای قهرمانی در لیگ گذر از سد سخت سپاهان است و چنانچه نتیجه دلخواه استقلال نباشد در آن‌ صورت در چند بازی باقیمانده کار سختی پیش‌روی شاگردان مجیدی خواهد بود.

وی‌ خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای استقلال این است با برنامه مقابل این تیم صف‌آرایی کند و نباید بی‌گدار به آب بزند. زیرا کوچکترین اشتباه در این دیدار به منزله شکست خواهد بود.

سپاهان دوست دارد در خانه از سد استقلال بگذرد و همین امر موجب خواهد شد بازی سختی در انتظار این تیم باشد. به نظرم بازی ۹ امتیازی است و باید بازیکنان استقلال با هوش بالا به زمین بروند.


کد مطلب: 798063

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798063/کلید-قهرمانی-استقلال-نگاه-بهتاش-فریبا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com