کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بایدن در سیاتل هم با فردی خیالی دست داد

3 ارديبهشت 1401 ساعت 13:18

یک هفته بعد از دست دادن بایدن با هوا که سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی شد، او بار دیگر در شهر «سیاتل» واشنگتن دستش را برای دست دادن با شخص خیالی دراز کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی جمعه خود در شهر «سیاتل» واشنگتن به نظر می‌رسد که دوباره دست خود را برای دست دادن با هوا دراز کرد؛ حرکتی که او را بار دیگر به سوژه فضای مجازی تبدیل کرد، آنهم فقط یک هفته بعد از انجام اقدامی مشابه در سخنرانی کارولینای شمالی. 

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بایدن که تور ملی خود را با سخنرانی در مورد اصلاحات پیشنهادی به پایان رساند، بعد از خداحافظی با حضار، چرخید و دستش را به حالت دست دادن جلو برد، اما کسی در آنجا نبود. او سپس یک چرخش کوچک دیگر انجام داد و ظاهراً دوباره دستش را به سمت فضای خالی دراز کرد؛ پس از آن، رئیس‌جمهور پرگاف آمریکا با لبخند به سمت حضار برگشت و از آن‌ها به دلیل توجه‌شان به سخنان وی تشکر کرد.
 

 
 دانلود فیلم

یک هفته پیش هم اتفاق مشابهی رخ داد. رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در ایالت کارولینای شمالی در مورد اصلاحات زیرساختی، به صحنه پشت کرد و دست خود را برای دست دادن دراز کرد، در حالی که کسی نزدیک او نبود. سپس، در حالی که کمی گیج به نظر می‌رسید، چند قدمی نزدیک تریبون رفت و ظاهراً به دنبال راهی برای ترک صحنه سخنرانی بود.

آبان سال گذشته نیز مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا در انتهای سخنرانی در نیوجرسی با فردی خیالی دست داده بود. او همچنین در این سخنرانی هنگام سرفه کردن دستش را جلوی دهانش گرفته بود، لحظاتی بعد از پله‌ها پایین رفته و با مقامات دست داده بود.

پیش از رسیدن بایدن به ریاست‌جمهوری گمانه‌زنی‌ها درباره زوال عقل او مکرراً از زبان جمهوری‌خواهان مطرح می‌شد. گاف‌های متعدد او پس از رسیدن به ریاست‌جمهوری نگرانی مقامات و مردم آمریکا از توانایی اداره امور توسط رئیس‌جمهور کشورشان را دوچندان کرده است.

بایدن از زمان رسیدن به ریاست‌جمهوری در مسائل داخلی و سیاست خارجی با ناکامی‌های بزرگی مواجه شده است؛ ناتوانی در مهار تورم سنگین آمریکا، ناتوانی در بازگشت به برجام، خروج مفتضحانه نیروهای آمریکایی از افغانستان و وخامت اوضاع در اوکراین موجب شده‌ میزان رضایت آمریکایی‌ها از دولت او کاهش چشمگیری پیدا کند.


کد مطلب: 798051

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/798051/بایدن-سیاتل-هم-فردی-خیالی-دست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com