جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ضرب و شتم زنان فلسطینی در مسجدالاقصی + فیلم

پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 797953
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پس از یورش به مسجدالاقصی، زنان نمازگزار حاضر در محل را مورد ضرب و شتم قرار داده و ده‌ها نفر را مجروح کرد.
ضرب و شتم وحشتناک زنان فلسطینی! +فیلم
به گزارش جهان نيوز، گروهی از شهرک‌نشینان و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) برای پنجمین روز متوالی به صحن‌‌های مسجدالاقصی حمله کردند.

به گزارش شبکه الجزیره، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله به زنان در مسجدالاقصی، آن‌ها مورد ضرب و شتم قرار داده و داخل «قبه الصخره» را محاصره کردند. همچنین گفته شده ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های پلاستیکی به نمازگزاران مسجد القبلی  در مسجد الاقصی شلیک کرده و از بمب صوتی استفاده کرده‌اند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به این یورش به اشغالگران هشدار داد: «اگر تصور می‌کنید هجوم به مسجدالاقصی شخصیت اسلامی این مسجد را تغییر می‌دهد، دچار توهم شده‌اید».

وی گفت وقایعی که در این مسجد در حال اتفاق افتادن است عمر رژیم اشغالگر را کوتاه‌تر کرده و حقایق ثابت شده را به نمایش می‌گذارد.

شبکه شهاب دقایقی بعد گزارش داد بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی، ده‌ها نفر تا کنون مجروح شده اند که برخی جراحات از ناحیه سر و بدن بوده است. ارتش اشغالگر تا کنون مانع ورود آمبولانس‌هایی شده است که برای کمک به مجروحان آمده‌اند.

هنیه پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که فلسطینیان حق دارند به مسجدالاقصی دسترسی داشته باشند و در آن عبادت کنند. وی هشدار داد مقاومت در برابر سرکوب و ترور رژیم صهیونیستی سر فرود نخواهد آورد. گفتنی است در یک ماه گذشته و با افزایش تنش ها، ۲۲ فلسطینی به دست ارتش اشغالگر به شهادت رسیده‌اند.

سازمان ملل در این بین، تنها خواستار حفظ آرامش بین طرفین شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *