جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

احتمال قطع آب مشترکین بدمصرف

پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 797934
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران از جدی شدن احتمال قطع آب شرب و یا اعمال محدودیت برای مشترکین بد مصرف اداری و خانگی خبرداد.
احتمال قطع آب مشترکین بدمصرف
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، با بیان اینکه آئین نامه برخورد با مشترکین پرمصرف اداری و خانگی ابلاغ شده است افزود: طبق دستور العمل‌های این آئین نامه به مشترکین پرمصرف دوبار اخطار قطع ارسال میشود که اگر مشترکین پس از دریافت این اخطارها میزان مصرف خود را کاهش ندهند اجازه اعمال محدودیت و یا قطع آب این مشترکین صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت آبفا منطقه یک، اصلاح مصرف و جلوگیری از مصارف غیر ضروری را از خود آغاز کرده است گفت: سازمان صداو سیما، باشگاه انقلاب و پادگان‌های و مراکز نظامی موجود در منطقه یک، بزرگترین مصرف کنندگان این بخش هستند که ما از آن‌ها درخواست همکاری برای بررسی شبکه آب موجود در این سازمان‌ها را داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران با بیان اینکه با همکاری صداو سیما نشت یابی در این سازمان انجام شده است ادامه داد: با توجه به اینکه شبکه آب در زمین دفن شده است و احتمال شکستگی نامعلوم و هدررفت مقدار زیادی آب در صورت برروز شکستگی وجود دارد؛ ما از ارگان‌های مختلف درخواست همکاری برای نشت یابی رایگان را داریم البته با همکاری صداو سیما دو نقطه در این سازمان کشف و مشکل برطرف شد.

رحیمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با ادارات برای کاهش مصرف آب در تابستان گفت: ادارات باید تا ۲۰ درصد مصرف آب شرب را نسبت به مصرف سال گذشته خود، کاهش دهند البته این رقم در بخش خانگی ۱۰ درصد است.

وی گفت: سشهرداری‌ها مجاز به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز نیستند و باید انشعاباتی که در سال‌های گذشته بدون شناسنامه کشیده و استفاده شده را جمع آوری کنند همچنین ایستگاه‌های آتش نشانی باید از مصارف غیر ضرور خودداری کرده و از آب فقط برای رفع حوادث استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران افزود: ۱۵ تا ۲۰ درصد مصارف آب شرب استان تهران متعلق به بخش اداری است.
برچسب ها: قطع آب کم آبی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اب کسانی که استخر خانگی دارند باید قطع شود
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
چرا در صدور قبوض آب زمان قرائت قبلی و زمان قرائت فعلی را حذف کرده اید