شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

گران‌ترین اتاق جهان کجاست؟

پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 797927
هزینه اقامت در این اتاق برای هر شب حدود 20 هزار دلار تمام می‌شود که یعنی شبی 540 میلیون تومان!
گران‌ترین اتاق جهان کجاست؟
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: قبل از این که برویم سراغ مکان گران‌ترین اتاق هتل در جهان بد نیست بدانید که هزینه اقامت در این اتاق برای هر شب حدود 20 هزار دلار تمام می‌شود که یعنی شبی 540 میلیون تومان! این اتاق در هتل قصر رافلز مکه و مشرف به کعبه واقع شده است.

دومین اتاق گرا‌ن قیمت هتل جهان در «رویال سوئیت با تخت کینگ» در «هتل چهار فصل فلورانس» در فلورانس ایتالیا قرار دارد و هزینه آن حدود ۱۷۰۰۰ دلار است که می‌شود حدود 460 میلیون تومان.

سومین اتاق گران قیمت هم در هتل «Relais Orso» در رم پایتخت ایتالیا قرار دارد و قیمت آن حدود ۱۴ هزار دلار است که می‌شود 380 میلیون تومان. کاربری نوشت: «هیچ وقت درک نکردم چرا برای اتاق هتلی که فقط برای خواب بهش مراجعه می‌کنی باید کلی پول بدی؟ اینا که رسما پول یک خونه رو برای هر شب اقامت می‌گیرن.» 

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *