جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر «نجلا»

چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 797870
در پیام تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر سریال «نجلا» آمده است: از تهیه سریال خوش‌ساخت و تأثیرگذار «نجلا» و پخش به موقع آن و آشنا نمودن ملت شریف ایران با بخشی از مقاومت و از خودگذشتگی مردم استان خوزستان کمال قدردانی را دارم.
تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر «نجلا»
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پیامی از تهیه و پخش مجموعه «نجلا» که به مقاومت و  غیرت مردم خرمشهر و آبادن اشاره شده است، از رئیس صداوسیما و عوامل این مجموعه تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«رسانه ملی، دانشگاهی برای ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی و آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه تحریف و تفتین است». حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 با سلام و احترام؛ بر خود لازم می‌دانم از تهیه سریال خوش ساخت و تأثیرگذار «نجلا» و پخش به موقع آن و آشنا نمودن ملت شریف ایران با بخشی از مصائب، مقاومت و از خودگذشتگی مردم بزرگوار استان خوزستان به ویژه ساکنین مظلوم شهرهای خرمشهر و آبادان در ایستادگی و مقابله با تجاوز و حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به کشور عزیزمان کمال تشکر و قدردانی را خدمت حضرتعالی، معاون محترم سیما و مدیر محترم شبکه سه سیما داشته باشم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بهمن کارگر

مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در آبادان، شادگان و تهران ساخته شده‌ است. نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۷ مهر‌ماه سال ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. فصل دوم این مجموعه نیز در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد!!! واقعا" سریال نجلا توانسته گوشه ای از رنج مردم خوزستان و مردم ایران را در جنگ دفاع مقدس به تصویر بکشاند. و نسل فعلی را با جانفشانی های مردم آن دوران آشنا میکند. صدا و سیما لطفا" از این سری سریال های دفاع مقدس را بیشتر تهیه نمایند.