جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تمدید قرارداد دروازه بان بواویشتا/ جدایی بیرانوند قطعی شد؟

چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 797860
قرارداد دروازه‌بان ۴۱ ساله تیم فوتبال بواویشتا پرتغال تمدید شد تا گمانه‌زنی‌ها از جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم بیشتر بشود.
جدایی بیرانوند قطعی شد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، با تصمیم مسئولان تیم فوتبال بواویشتا قرارداد «رافائل براکالی» دروازه‌بان و مسن‌ترین بازیکن این تیم برای فصل آینده تمدید شد. براکالی که ۴۱ ساله است، کاپیتان بواویشتا هم محسوب می شود و در این فصل دروازه بان اول این تیم بوده است.

او در این فصل ۲۸ بازی انجام داده و علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی، گزینه دوم دروازه بواویشتا بوده است.

با تمدید قرارداد براکالی به نظر می رسد جدایی بیرانوند از بواویشتا در پایان فصل قطعی به نظر می‌رسد.

بیرانوند که با قراردادی قرضی از آنتورپ جدا شده بود، انتظار داشت در بواویشتا به دروازه بان اول تبدیل شود اما او در اکثر مسابقات نیمکت نشینی را تجربه کرد تا بازهم به فکر تغییر تیم خود بیافتد.

تصمیم گیری نهایی برای سرنوشت بیرانوند در اختیار باشگاه آنتورپ است اما این دروازه بان برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است و باید دید در نهایت قید حضور در فوتبال اروپا را می زند یا نه.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
این افراد تو ایران شیر هستند و پولهای مفت ملت بیچاره را با 10 میلیارد و 15 میلیارد ...... در خارج از ایران کسی قبولشان ندارد