کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت درصدد تقویت اشتغال و کارآفرینی

30 فروردين 1401 ساعت 11:31

سخنگوی دولت گفت: دولت درصدد تقویت اشتغال و کارآفرینی در راستای شعار سال جاری است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش و عرض تسلیت شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: در طول دو هفته گذشته دولت مصوبات متعددی داشت که از جمله آنها پنج آیین نامه تکلیفی پیرامون بودجه ۱۴۰۱ بود. الحمدلله فرایند نگارش بیش از ۴۶ آیین نامه با سرعت در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به صورت مستمر شاهد مقررات و آیین نامه‌های بودجه‌ای باشیم.

وی عنوان کرد: طرح‌های وزارت اقتصاد و دارایی و مباحث پیرامون جرایم مالیاتی و درآمدهای مالیاتی در دستور کار است و دولت درصدد تقویت اشتغال و کارآفرینی در راستای شعار سال جاری است. طرح‌های بسیاری در این راستا در حال تدوین است. طرح وزارت بهداشت نیز تدوین شده و در کمیسیون تخصصی دولت با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی دولت بیان کرد: طی دو هفته گذشته به مناسبت ماه رمضان دیدارهای پر برکتی با اقشار مختلف مردم و صنوف مختلف داشتند. دیدارهایی صریح و شفاف با گفتگوهای چهره به چهره بوده و همه مطالب مورد نظر عزیزان مطرح شده است. جلسات متعددی با کارآفرینان، کادر درمان، مداحان، مدیران رسانه، طلاب و حوزویان و … برگزار شد و دیدارهای دیگر با فعالان حوزه‌های دیگر نیز در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

بهادری جهرمی گفت: برگزاری جلسات روی زمین مانده شوراهای عالی از دیگر اقدامات دولت است. شورای عالی حج و زیارت پس از مدت‌ها تشکیل جلسه داده است. سفر استانی آتی رئیس جمهور هم به مقصد قزوین طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.


کد مطلب: 797740

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/797740/دولت-درصدد-تقویت-اشتغال-کارآفرینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com