پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

مجرم فتنه ۸۸: باز هم همان کارها را می‌کنم!

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 797699
نگاه من در زندان به مسائل ملموس‌تر شد اما در جهت‌گیری‌های من تغییری ایجاد نشد؛ من فکر می‌کردم یک زمان باید به زندان بروم و در آنجا هم همان حرف‌هایی را با بازجویم داشتم که بیرون در جامعه داشتم.
مجرم فتنه ۸۸: باز هم همان کارها را می‌کنم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، فیض ا... عرب سرخی، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ اخیرا در لابه لای یک مصاحبه به محکومیت خود در سال ۸۸ اشاره کرده و گفته است: 

"نگاه من در زندان به مسائل ملموس‌تر شد اما در جهت‌گیری‌های من تغییری ایجاد نشد؛ من فکر می‌کردم یک زمان باید به زندان بروم و در آنجا هم همان حرف‌هایی را با بازجویم داشتم که بیرون در جامعه داشتم. شاید باور نکنید حرف‌های من با بازجو تندتر از موضع‌گیری‌هایم در جامعه بود. وقتی بازجو پرسید اگر بیرون بروی چه‌کار می‌کنی گفتم همان کارهایی که می‌کردم"!

به گزارش صبح ما، او همچنین تصریح می کند: من هیچ اقدام مجرمانه‌ای هم مرتکب نشدم. برای پنج‌سال محکومیت نیز جرم من شرکت در راهپیمایی ۲۵خرداد بود؛ راهپیمایی‌ای که خیلی‌ها در آن شرکت کرده بودند. من هیچ اقدام مجرمانه‌ای مرتکب نشدم؛ در دفاعیه هم نوشتم اگر از زندان بیرون بروم و چنین راهپیمایی دوباره باشد باز هم در آن شرکت می‌کنم.

*عرب سرخی پیش از این نیز در اظهاراتی پیرامون سال ۸۸ گفته بود: گویی تدابیری اندیشیده، برنامه هایی ریخته و رویه هایی به کار گرفته شده بود که انتخابات خارج از روال قانونی پیش برود...

او در همان اظهارات محاکمه خود و سایر مجرمان فتنه ۸۸ را نیز غیر عادلانه و صوری خواند!

قضیه وقتی جالبتر می شود که بدانیم عرب سرخی انتخابات بعدی در سال ۱۴۰۲ را نیز تهدید به تحریم کرده است.

اظهارات عرب سرخی، سابقه او و تحدی او ۱۲ سال پس از فتنه ۸۸ نشان میدهد که خطر فتنه گران برای امنیت مردم و ایران همچنان پابرجاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یارو با کمال پررویی میگه وقتی بازجو پرسید اگر بیرون بروی چه‌کار می‌کنی گفتم همان کارهایی که می‌کردم"!!!
خب طبیعیه که وقتی با مجرم امنیتی متناسب با جرم و خیانتش برخورد قضائی نمیشه , طرف نه تنها متنبه نمیشه بلکه پرروتر ....
Iran, Islamic Republic of
چنین کسی باید در زندان قرنطینه و بدون ارتباط با دیگران باشد....!!!!!!!!!