کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومانی

همشهری آنلاین , 29 فروردين 1401 ساعت 14:26

قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۲۰ تومان کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۷ هزارو ۷۵۰ تومان رسید و به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت.


به گزارش جهان نیوز، امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۲۰ تومان کاهش قیمت داشت. امروز دلار در بازار آزاد (تا ساعت ۱۳:۲۸) در حدود قیمت ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز کاهشی بود.

دیروز قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار تومانی صعود کرده بود اما در نیمه دوم معاملات ادامه قیمت آن مجددا به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت و در قیمت ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان متوقف شد. اما امروز و تا ساعت تنظیم این خبر، دلار در کانال ۲۷ هزار تومانی معامله شد و قیمت آن در این این کانال نیز اندکی کاهش یافت.

همچنان خبرهای مرتبط با مذاکرات وین مهم ترین دلیل نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد محسوب می شود. دیروز تکذیب خبر آزادسازی دارایی ۷ میلیارد دلاری از سوی وزارت خارجه آمریکا مهم ترین دلیل افزایش مجدد قیمت دلار و صعود مجدد آن به کانال ۲۸ هزار تومان عنوان می‌شد اما در ادامه خبرهای جدیدی درباره ادامه داشتن مذاکرات درباره آزادسازی وجوه مسدودی ایران از سوی مسئولان ایرانی منتشر شد که نشان می دهد موضوع آزادسازی منابع مسدودی ایران جدی است.

 
قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۷۸تومان و ۲۵ هزار و  ۳۳۰ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۱۲۰تومان کاهش یافت.

همچنین قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۳۶۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۴۵ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته ۵۲ تومان کاهش یافت.
 
امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۵ هزار و ۱۸۳ تومان و ۲۵ هزار و ۴۳۶ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۳۶۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۵۱ تومان اعلام شد که در نرخ های اعلامی بعدی قیمت دلار و یورو کاهش یافت.

نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۹۹ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۴۴۴ تومان اعلام شد.


کد مطلب: 797656

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/797656/بازگشت-دلار-کانال-۲۷-هزار-تومانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com