جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

داعش ازسرگیری حملات در اروپا را خواستار شد

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 797579
گروه تروریستی داعش با انتشار اطلاعیه ای ازسرگیری حملات در اروپا با استفاده از فرصت موجود حمله روسیه به اوکراین را خواستار شد.
داعش ازسرگیری حملات در اروپا را خواستار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش در اطلاعیه‌ای ازسرگیری حملات در اروپا را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، داعش در این اطلاعیه از حامیان خود خواست از جنگ اوکراین و حمله نظامی روسیه به این کشور برای اجرای حملات در اروپا استفاده کنند.

در پیام صوتی منتسب به گروه تروریستی داعش که در کانال تلگرام این گروه منتشر شده آمده است: با توکل به خداوند ما یک کمپین پربرکت را برای انتقام مرگ ابو ابراهیم القرشی و سخنگوی سابق این گروه اعلام می‌کنیم.

«ابو عمر المهاجر» سخنگوی جدید گروه تروریستی داعش از طرفداران این گروه خواست از فرصت موجود حمله روسیه به اوکراین که از آن به عنوان جنگ صلیبیون با یکدیگر یاد کرد، استفاده کرده و حملات در اروپا را از سر گیرند.

گفتنی است که پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی یک سخنرانی کشته شدن «ابو ابراهیم القرشی» سرکرده داعش در ادلب سوریه را اعلام کرد داعش تهدید کرده بود که انتقام وی را خواهد گرفت.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم اشغل الظالمين بالظالمين