جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

طالبان، پاکستان را تهدید کرد

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 797546
سخنگوی طالبان در واکنش به حملات هوایی پاکستان بر مناطق مرزی افغانستان ضمن محکوم کردن این تحرکات، اسلام آباد را تهدید کرد که در صورت تکرار حوادث مشابه باید منتظر پیامد آن باشد.
طالبان، پاکستان را تهدید کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، به دنبال حملات هوایی پاکستان بر خطوط مرزی افغانستان، سخنگوی طالبان ضمن محکوم کردن این تحرکات، اسلام آباد را تهدید کرد در صورت تکرار حوادث مشابه باید منتظر پیامد آن باشد. 

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در رشته توئیتی حملات هوایی و بمباران پاکستان بر ولایت‌های خوست وکنر را محکوم کرده است.

مجاهد افزوده که پاکستان نباید صبر مردم افغانستان را در چنین مسایل بیازماید وامیداوریم این اشتباه از سوی پاکستان تکرار نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: همه مسایل باید از مسیر گفت‌وگو‌های سیاسی حل شود و در صورت تکرار این حوادث پیامد بسیاری بدی گریبانگیر اسلام آباد خواهد شد.

همچنین وزارت خارجه‌ طالبان ضمن محکوم کردن این حملات سفیر پاکستان در کابل را احضار ونگرانی‌های خود را به سفیر این کشور اعلام کرده است.

 برخی از چهره‌های سیاسی افغانستان از جمله حامد کرزی، رییس‌جمهور پیشین افغانستان نیز این حملات را محکوم کرده و آنرا نقض حاکمیت وتمامیت ارضی افغانستان خوانده است.

در ولایت خوست هم صدها نفر از ساکنان این ولایت در واکنش به این رویداد دست به تظاهرات زده و شعار «مرگ بر پاکستان» را سر دادند.

حملات هوایی و بمباران پاکستان بر مناطقی شرقی وجنوب شرقی افغانستان دست کم ۴۰ کشته و نزدیک به ۲۰ نفر زخمی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اقدامی صوری است چون پدر طالبان پاکستان است!!!
......