چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

احداث پتروشیمی میانکاله متوقف شد

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 797532
بر اساس دستور ریاست محترم جمهوری تا بررسی مجدد ابهامات زیست محیطی، احداث پتروشیمی میانکاله متوقف خواهد ماند.
احداث پتروشیمی میانکاله متوقف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، وزیر کشور در رابطه با آخرین وضعیت اجرای پروژه میانکاله گفت: دو روز پیش استاندار مازنداران اعلام کرده بود که طبق دستور ریاست محترم جمهوری تا زمانی که محیط زیست نظر نهایی خود را اعلام نکند، عملیات اجرای پروژه پتروشیمی میانکاله متوقف خواهد ماند.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز بیست و یکم فروردین دستور داد که موضوع احداث پتروشیمی میانکاله بررسی و با احصای موارد خلاف قانون و آسیب زا برای محیط زیست، سریعا از اجرای آن جلوگیری شود.

پیش از این و در اواسط هفته گذشته سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرآباد مازندران، با اعلام توقف اجرای پروژه پتروشیمی میانکاله، صدور مجوز این پروژه را منوط به انجام مطالعات تکمیلی و تایید سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرده بود.

همچنین دادیار دادسرای دیوان‌عالی کشور و مدیر کل حوزه حقوق عامه دادستانی کل کشور نیز با ارسال نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب مازندران دستور توقف اجرای طرح پتروشیمی میانکاله را صادر کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هدیه ی تهرانی فعلا پیروز میدان است!!!