پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

ویژگی‌های خوب سرورهای G10

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 797489
 
سری جدید سرورهای نسل دهم HPE ، عملکرد بهتری را همراه با ویژگی‌های امنیتی مبتنی بر سخت ‌افزار، جهت ارائه امن‌ترین سرورهای استاندارد صنعتی جهان ارائه می‌کنند.


امنیت بالا
سرورهای HPE Gen10 ویژگی های امنیتی منحصر به فردی دارند که امنیت بالایی را به کاربران ارائه می‌دهند. HPE Secure Compute  نوآوری های برتری را در زمینه بازیابی و محافظت از سیستم عامل و شناسایی بدافزار به کاربران ارائه می‌دهد.

همچنین، طبق گفته HPE ، تراشه جدید iLO 5 ارائه شده، سیستم های آنها را به امن ترین سرورهای دنیا بدل کرده است. این تراشه جدید با امنیت پیشرفته خود، ویژگی های بسیار زیاد دیگری را نیز ارائه داده است.

HP خلاف سایر انواع سرورها، تراشه سیلیکونی ASIC خود را دارد. درواقع هر سرور Gen10 دارای اثر انگشت منحصر به فرد در سیلیکون سفارشی HPE است. سرور تنها در حالتی که سیستم عامل با این چاپ منحصر به فرد مطابقت داشته باشد، بوت می‌شود.

HP (Hewlett Packard Enterprise) تنها سازنده سروری است که گزینه سیستم عامل اختصاصی را به کاربران ارائه می‌دهد. شناسایی و بازیابی فعال نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته امنیتی این سرور ها است. این ویژگی به سرور امکان می‌دهد روزانه میلیون‌ها کد را جستجو و بازرسی کند. با این بازرسی، ناسازگاری های احتمالی یا بد افزارها شناسایی شده و در صورت نیاز، بازیابی فعال می‌شود. این سطح از امنیت بالای ارائه شده، تنها با مجوز HPE iLO Advanced Premium Security Edition برای کاربران قابل دستیابی است.

با مراجعه به پورتال https://www.myhpe.ir/می توانید خرید سرور اچ پی را از متخصصین این حوزه انجام دهید.


امکان ارائه نتایج تجاری
سرورهای Gen10 به کاربر کمک می کنند که با تنظیم هوشمند سیستم، تغییر تنظیمات حافظه پایدار و مقیاس پذیر HPE، گسترش شبکه و ذخیره سازی سرور، به سرعت سرور خود کمک کنند.

در سرور HP نسل 10 به کمک استفاده از HPE SmartMemory با سرعت MT/s 2933 و تحمل خطای سریع، عملکرد ارتقا پیدا کرده است. سرورهای HPE نسل 10، سطح عملکردی را ارتقا داده اند. عملکرد این سرورها براساس ویژگی‌های تنظیمات موجود، همچون بار کاری و هموار کننده نوسان در فرکانس، بسیار بالا خواهد بود.

خانواده Gen10 برای پاسخگویی به نیازهای شما با توجه به بار کاری تان، محاسبه ای مناسب ارائه می دهد.

امکان بازنشانی تنظیمات
در سرورهای سری 10 اچ پی می توان سیستم عامل را برای رفتن به آخرین حالت تنظیم شده یا تنظیمات کارخانه، به صورت ایمن و مطمئن بازیابی کرد.

کنترل اقتصادی
HPE GreenLake Flex Capacity انعطاف پذیری و همچنین سادگی فضای ابری عمومی را به همراه حفظ محیط شخصی و امنیت برای کاربران با بار کاری متفاوت، فراهم می‌آورد.

برای دریافت مشخصات سرور اچ پی و خرید هرکدام از انواع و مدل های این سرورها، بهتر است مراکز مجاز و باسابقه را انتخاب کنید.

سایر ویژگی های سرورهای HPE نسل 10
• در این سری از سرورها، آخرین فناوری های پردازنده ها به کار گرفته شده است. از جمله آن ها می توان به نسل دوم پردازنده های Intel Xeon Scalable و پردازنده های سری AMD EPYC 7000 اشاره نمود.

• با استفاده از HPE OneSphere ، HP InfoSight ، HP OneView ، HPE iLO 5 و iLO Amplifier Pack در سرورهای اچ پی نسل 10، انتخاب، استقرار، مدیریت و حفظ راحت و آسان زیرساخت های سرور HPE تغییر کرده است.

• با استفاده از قابلیت منحصر به فرد HP silicon root of trust در سرور  اچ پی، این سری از سرورهای اچ پی، به خوبی در برابر حملات محافظت می‌شوند.

• با استفاده از ویژگی Run-time Firmware Verification، در این سری از سرورها، بدافزارها یا کدهای در معرض خطر به راحتی قابل شناسایی خواهند بود.

• با ویژگی های امنیتی پیشرفته سرور HP نسل 10 می توان از مشکلاتی نظیر قفل شدن تنظیمات سرور، iLO Security Dashboard و One-Button Secure Erase محافظت کنید.

• فناوری AMD Secure Processor در سرور های سری 10 برند اچ پی، امکان رمزگذاری حافظه امن (SME) و همچنین رمزگذاری امنیت مجازی (SEV) را برای کاربران فراهم می‌نماید.

• Intel SGX در سری 10 سرورهای hp از کدها و داده های منتخب کاربر در برابر افشا شدن یا تغییر پیدا کردن، محافظت می کند. Intel SGX با رمز گذاری بر روی داده های جدا شده اپلیکیشن در مموری در حین اجرا، از داده های گرانول شده با اطمینان بالایی، محافظت می‌کند. Intel SGX در سرورهای HP ProLiant DL20  و ML30 GEN10 پشتیبانی می‌شود.

• در این سرورها می توان از گزینه های سخت افزاری امنیتی همچون ماژول پلتفرم قابل اعتماد (TPM) ، Chassis Intrusion Detection Kit و Secure NICs استفاده کرد.

جهت خرید تجهیزات ذخیره سازی سرور نیز می توانید روی شرکت جاده ابریشم رایانه حساب کنید.

خرید سرور نو یا خرید سرور دست دوم؟
مسلما خرید سرور براساس نیازها و متاسب با بودجه هر کسب و کاری انجام می شود. خرید سرور اچ پی معمولا برای تمامی مشاغل از کسب و کارهای کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ با حجم کاری بالا انجام می شود. بنابراین چنانچه قصد خرید سرور متناسب با حجم کاری خود را دارید، شرکت جاده ابریشم رایانه از صفر تا صد پروژه های تان در کنار شماست. برای تشخیص اصالت کالا و یا دریافت خدمات مشاوره، کافیست وارد پورتال ما شده و با ما ارتباط بگیرید.

شرکت ابریشم  رایانه علاوه بر خرید و فروش سرور، در راستای حمایت از کاربران، در زمینه خدمات تعمیرات و پشتیبانی و همچنین تامین قطعات اورجینال سرور ها نیز فعالیت دارد. ما می توانیم انواع قطعات موردنیاز برای سرورهای شما را تامین کرده و در جهت حفظ سرمایه و کسب و کار شما بکوشیم.
 
شرکت جاده ابریشم رایانه
شرکت جاده ابریشم رایانه  تنها فروشنده سروری است که با بیشتر از 15 سال سابقه و در اختیار داشتن متخصصین IT خدمات مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای پروژه های حوزه فناوری اطلاعات را بابالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید.

ما همچنین با ارائه خدمات پس از فروش برندهای مختلف سرورهای موجود در بازار، توانسته ایم سهم بزرگی از تامین قطعات و تجهیزات ذخیره سازی سیستم های شرکت ها و مشاغل مختلف را به عهده بگیریم.
https://jahannews.com/vdcbwzbz9rhb9ap.uiur.html
jahannews.com/vdcbwzbz9rhb9ap.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *