پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

سریال جدید تلویزیون برای فرزندآوری +تصاویر

شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 797426
تلویزیون قرار است با تکلیف جدید مجلس، قدم‌های بلندتری در زمینه فرزندآوری بردارد و سریال‌سازی پا به پایِ برنامه‌سازی، رونق بگیرد.
سریال جدید تلویزیون برای فرزندآوری +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، چندی پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون سالِ گذشته، در مصوبه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند یک‌درصد از اعتبارات هزینه‌ای‌شان را به صدا و سیما برای تولید برنامه‌های فرهنگساز اختصاص دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به این نکته اشاره کرد که ما نیاز به سریال‌ها و برنامه‌هایی داریم که زمینه احترام به پدر و مادر و ارزش‌های خانواده و ارتباطات میان فرزندان و پدر و مادرها را تقویت کند.

او حتی تأکید کرد که باید صداوسیما به این سمت برود که هم ارزش‌های الهی و توحیدی و هم ارزش‌های ایرانی خصوصاً مسئله خانواده و احترام به والدین و صله رحم را با ساخت کارهای هنرمندانه و حتی در دلِ پیام‌های بازرگانی را تبلیغ و ترویج کند، جایگاهی که همیشه رسانه‌ها و شبکه‌های معاند هزینه‌های هنگفتی کرده‌اند تا این معنویت و صمیمیت در خانواده‌ها را از جامعه ایرانی بگیرند.
 

پروژه جدید «تازه وارد» مضمونی خانوادگی دارد و به مساله فرزندآوری می‌پردازد، در شهر مشهد تصویربرداری شده است. 

همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد 6 بازیگر جدید این اثر معرفی شدند. 

رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمدزند، علی عامل‌هاشمی و زهرا داوودنژاد از جمله نقش‌آفرینانی‌اند که مقابل دوربین این اثر رفته‌اند. 

«تازه وارد» فرصتی برای 8 کارگردان جوان و تازه‌نفس ایجاد کرده است تا بتوانند خود را در عرصه سریال‌سازی محک بزنند. حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی کارگردانانی‌اند که ساخت اپیزودهای مختلف این سریال را برعهده دارند.
 

الهام طهموری، محمد نادری، مهدیه نساج، حسین شهبازی، سالار کریم‌خانی، سهی بانو ذوالقدر، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد و... از جمله نقش‌آفرینان این سریال اپیزودیک پُربازیگر هستند که تاکنون اسامی آن‌ها رسانه‌ای شده است. 

سریال اپیزودیک «تازه وارد» دومین سریال تولیدشده خانه تولیدات جوان و باشگاه فیلم سوره است که پیش از این به ترتیب سریال‌های «موج اول» و «کتونی زرنگی» را ساخته‌اند. همچنین مدتی پیش خانه تولیدات جوان فیلم تلویزیونی «وانتافه» را با مجری طرحی باشگاه فیلم سوره تهیه کرد و «تازه وارد» دومین محصول مشترک این دو مجموعه محسوب می‌شود. 

شاید کنار تحولات ساختاری نیاز به تحولات محتوایی و شروع آن از آگهی‌های بازرگانی باشد که تجمل و تبرّج را وارد خانواده‌ها کرده است و این خودش آسیبی است به کانون گرم خانواده‌ها؛ شاید جایگزین شدن تبلیغات اخلاقی و انسانی مثل فرزندآوری و توجه به جمعیت اتفاق مناسبی باشد که صداوسیما در سال 1401 آن را شروع کند.
 
برچسب ها: سریال تلویزیون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
باز هم تبلیغ بی حجابی و بدحجابی در سیما!!! مگر قرار نشد سلبریتی های کم حجاب و بدون چادر مشکی را در فیلم های سیما راه ندهید؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
فرزند آوری با کدام زیر ساخت؟.
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک سریال در مورد مسکن آوری . اموزش اوری . تربیت آوری . تغذیه اوری . بسازید
Iran, Islamic Republic of
پیش نیازهای فرزند آوری شامل ایجاد اشتغال مناسب، تشکیل خانواده سالم، تامین معاش خانواده، امکان تامین نیازهای فرزند یا فرزندان نظیر آموزش و بهداشت است که در حال حاضر در تمامی این بخشها مشکل وجود دارد. .