چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

لیونل مسی ایرانی آماده درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲

شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 797403
مجله بین المللی فوتبال به تمجید از ستاره تیم ملی ایران پرداخت.
لیونل مسی ایرانی آماده درخشش در جام جهانی
به گزارش جهان نيوز، مجله «SOREANG» به زبان مالیایی در گزارشی به تمجید از سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان پرداخت و این بازیکن را یکی از عوامل صعود یوزها به جام جهانی 2022 قطر دانست.

این مجله در گزارش خود نوشت: سردار آزمون ملقب به «لیونل مسی» از ایران است زیرا او مانند بازیکنانی که اکنون در پاری سن ژرمن بازی می کنند، سرعت دویدن و مهارت دارد.


سردار آزمون بازیکنی کامل، سریع، قوی و تیزبین است که شایسته لقب لیونل مسی است. آزمون که اکنون در بایر لورکوزن در بوندس لیگا بازی می کند به دلیل انتقاد شدید هواداران ایرانی بعد از جام جهانی 2018 روسیه از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

اما حالا او توانسته ایران را به جام جهانی 2022 قطر برساند و یکی از مهره های کلیدی این تیم برای درخشش در جام جهانی قطر به شمار می‌آید.

شاگردان اسکوچیچ در جام جهانی 2022 قطر در گروه دوم با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و برنده بازی پلی اروپا(اسکاتلند-اوکراین/ولز) همگروه شدند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوره قبل که کاری نکرد حالا تا ببینیبم . انشاا.. .
United States
یاشاسین سردار.....