شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

باهنر: رئیسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت

جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 797308
دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.
باهنر: رئیسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز (دوشنبه) در ضیافت افطاری حزب متبوع خود اظهار داشت: در مجموع طبق آنچه حافظه تاریخی فعالان سیاسی اجازه می‌دهد در طول ۳۰ یا ۴۰ سال گذشته نداشته‌ایم که قوای سه گانه همدل و همسو کار کنند و بخش بزرگی از تاریخ انقلاب اینگونه گذشته است. 

وی افزود: در دولت های گذشته برخی از نمایندگان مجلس فکر می‌کردند هرچه به دولت مستقر گیر بدهند انقلابی تر هستند و قوه قضائیه نیز به دنبال این بود ببیند این وسط چه کسانی خطایی می‌کنند.

باهنر افزود: امروز علی الظاهر قوای سه گانه همدلی و همسویی و همراهی بیشتری از نظر تفکر و گفتمان دارند و امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود و رفاقت بخش‌های دیگر کشور نیز با این سه قوه طولانی تر شود و ذائقه مردم حس همراهی مسئولین باهم را بچشند و اگر همدلی باشد مشکلات قابل حای نباید بود. 

وی ادامه داد: دولت آقای رییسی کشور را با مشکلات زیادی تحویل گرفت و کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت و مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق های بازنشستگی تحویل گرفت که برخی نتیجه دولت های گذشته است. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه افزود: امروز  بالای ۸۰ درصد از شهروندان حال حاضر کشور کسانی هستند که انقلاب جنگ و سازندگی های ابتدای انقلاب را درک نکردند و سوال به جایی دارند مبنی بر اینکه شما چه کردید که اگر بقیه بودند نمی‌توانستند به سرانجام برسانند. این مسئله بحث مهمی است 

وی همچنین تصریح کرد: کارنامه خدمات جمهوری اسلامی بسیار بلند بالا و افتخار آمیزی است؛ البته طبیعی است که ظرف این سالها مشکلاتی وجود داشته که امروز این مشکلات بر روی هم تلنبار شده است. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیان داشت: یک زمانی در کشور ما کسانی بودند که فقط کار می‌کردند و فکر نمی کردند و بعد از یک عده ای آمدند که فقط فکر می‌کردند و کار نمی کردند و آرزوی همه این بود که عده ای بیایند که بتوانند ایده های عملیاتی داشته باشند. 

باهنر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نسبت به نحوه اداره کشور نقد داشته باشیم نقدهای سنگینی به همه دولت های بعد از انقلاب وارد است؛ اما مجموع کارنامه و عملکرد جمهوری اسلامی قابل قبول بوده است. 

وی بیان داشت: امروز یک موقعیت بسیار استثنایی است که از نظر گفتمان ظاهرا سه قوه در یک طیف هستند. 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: من جناب اژه ای را جزو موفق ترین رؤسای قوه از ابتدای انقلاب تا کنون می دانم.

وی افزود: علی رغم مشکلات و انتقاداتی که به دستگاه های اجرایی وارد است باید دست به دست بدهیم تا امیدهایی که مقام معظم رهبری به این نظام دارند را تحقق بخشند. 

باهنر تاکید کرد: غیر از شخص رهبر انقلاب شخصی را پیدا نکردم که به فکر ۲۰ سال یا 40 سال آینده جمهوری اسلامی باشند و دیگرانی که خیلی به فکر آینده نظام هستند نهایتا به فکر ۸ سال آینده یا امشب خود هستند.

به گزارش فارس، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه ، محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران ، غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احسان ارکانی نماینده نیشابور در مجلس، رضا روستاآزاد رئیس اسبق دانشگاه شریف،  مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران، حسن بیادی عضو اسبق شورای شهر تهران، مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام ناصحی عضو سابق شورای شهر تهران، عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی و برخی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از حاضرین در این برنامه بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس مدیریت چندین ساله دولت اعتدال چه کرد با مردم که گل و بلبل می گویید؟!