شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

ترکیه: آماده توسعه روابط با اسرائیل هستیم

شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۳
کد مطلب: 797300
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد آنکارا آماده تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های دوجانبه با رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح است.
ترکیه: آماده توسعه روابط با اسرائیل هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مولود چاووش‌اوغلو در جریان مصاحبه با شبکه ان تی وی، از برنامه‌اش برای سفر به اراضی اشغالی در ماه میلادی آینده خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام اینکه آنکارا سعی می‌کند با تل آویو رابطه‌ای دائمی بنا کند گفت: از سال ۱۹۴۹ روابط ما با فراز و نشیب‌هایی روبه رو بوده است، می‌توانم به شما بگویم که این به دلیل نقض حقوق فلسطینی‌ها بوده و نه به دلیل مشکلات در روابط دوجانبه ما و ما از اسرائیل انتظار داریم برای داشتن یک رابطه پایدار به قوانین بین‌المللی در رابطه با مسئله فلسطین احترام بگذارد.

اوبا یادآوری سفر رسمی اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به آنکارا و تماس تلفنی نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، گفت: در حال حاضر تحرکات جدیدی در روابط ما به وجود آمده است.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در مارس گذشته پس از گذشت یک دهه از آخرین سفر مقام بلندپایه صهیونیست به آنکارا رفت و با مقامات این کشور دیدار کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اردوغان یک زمانی میخواست خود را حامی فلسطین نشان بدهد ولی الان چی شده دنبال رابطه گسترده است!؟ واقعا که حیف ترکیه که زیر نفوذ اسرائیل و آمریکا باشد.
Iran, Islamic Republic of
دلیل گرد و غبار این روزهای ایران تحریک اسراییل و سدسازی های زیاد برای جلوگیری از ورود آب به ایران و عراق و سوریه است باید ترکیه را وادار به ععقب نشینی از سد سازی کرد .
Iran, Islamic Republic of
سد هايي را كه ساخته بايد منهدم كنه تا کشورها ازاین وضعیت راحت بشن