پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

واکنش‌ها به حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به «مسجدالاقصی»

جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 797293
شخصیت ها، گروه ها و نهادهای مختلف فلسطینی به جنایات اخیر صهیونیستها در مسجدالاقصی واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.
واکنش‌ها به حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به «مسجدالاقصی»
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شخصیت‌ها، گروه‌ها و نهادهای مختلف فلسطینی به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

در همین ارتباط، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفت: حمله وحشیانه اشغالگران به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی را به شدت محکوم می‌کنیم. هرگونه عواقب و پیامد خطرناک این جنایت متوجه دشمن صهیونیستی است. ملت فلسطین این بار نیز همانند گذشته بر دشمن پیروز خواهد شد و به یاری مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران خواهد شتافت.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: نبرد در مسجد الاقصی، نبرد همه فلسطینیان، مقاومت و تمامی آزادگان امت است. همه فلسطینیان را به حضور در مسجد الاقصی و دفاع از نمازگزاران فلسطینی در داخل آن فرامی‌خوانیم.

جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: حمله وحشیانه به نمازگزاران، جنایتی خطرناک است که مسئولیت تمامی تبعات و پیامدهای آن متوجه دشمن صهیونیستی است. تشکیلات خودگردان فلسطین هم در بیانیه‌ای عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال تبدیل نبرد سیاسی به جنگی دینی است که همه را به آتش خواهد کشید. هرگونه تعرض به مسجد الاقصی خط قرمز است. دست‌درازی به مسجد الاقصی اقدام خطرناکی است که به جنگی بی‌پایان در منطقه منجر خواهد شد.

وزیر امور قدس در تشکیلات خودگردان گفت: مسئولیت هرگونه پیامد تعرض به مسجد الاقصی متوجه دولت رژیم صهیونیستی است. آنچه در جریان است، نقض آشکار وضعیت تاریخی حاکم بر مسجد الاقصی است. از جامعه بین‌الملل از جمله آمریکا می‌خواهیم جلوی ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *