کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کار: هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد

25 فروردين 1401 ساعت 14:10

وزیر کار: علی رغم کسری بودجه،هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سازمان تأمین اجتماعی، ما به کسری بودجه شدید دچار هستیم، سال گذشته را در حالی به پایان رساندیم که متوسط ماهانه ۴هزار میلیاردتومان کسری داشتیم و این عدد بسیار وحشتناک است.

وی افزود: این میزان از کسری، بودجه یکساله یک دستگاه بزرگ است.این در حالی است که  تمام بودجه برخی وزارتخانه‌ها در سال، ۱۰ تا ۱۲هزار میلیارد تومان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: ما سال گذشته را در حالی به پایان رساندیم که هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد و حدود یک میلیون و ۱۰۷هزار بیمه شده جدید در تامین اجتماعی بیمه شده جدید داشتیم که تا پایان فروردین ماه آمار، افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: از آمار مذکور، حدود ۷۵۰ هزار نفر بیمه شدگان مربوط به نیمه دوم سال گذشته است و ۷۰ درصد از این تعداد یعنی ۵۰۰ هزار نفر، بیمه شده اجباری هستند.

 وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از کسری سال گذشته را در برنامه جدید تعریف کرده و یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.

عبدالملکی تاکید کرد: در حوزه تامین اجتماعی سیاستهای کلی تامین اجتماعی از رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است که رییس‌جمهور به ما ابلاغ کردند که ظرف دو تا دو و نیم ماه مقدمات اجرایی و پیش نویس اسناد و لوایح توسط وزارتخانه تهیه و این مسئولیت به عهده ما گذاشته شده است که یک انقلاب در عرصه رفاهی مردم ایران است.


کد مطلب: 797245

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/797245/وزیر-کار-هیچ-حقوقی-تأخیر-نیفتاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com