پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فیلم «سگ بند» ۲۰ میلیاردی شد

پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 797212
اکران نوروزی سینما‌های کشور با نمایش هفت فیلم از هفته پایانی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون فیلم سینمایی «سگ بند» با عبور از مرز ۲۰ میلیارد تومان فروش در رتبه نخست این جدول قرار دارد.
فیلم «سگ بند» ۲۰ میلیاردی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، اکران نوروزی سینما‌های کشور با نمایش هفت فیلم از هفته پایانی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون فیلم سینمایی «سگ بند» با عبور از مرز ۲۰ میلیارد تومان فروش در رتبه نخست این جدول قرار دارد.

اکران هفت فیلم سینمایی چرخه اکران نوروزی در حالی رخ می دهد که سه فیلم نخست فروش نسبتا خوبی داشته اند، البته این میزان فروش در مقایسه با اکران نوروزی در سالهای گذشته روندی نزولی داشته است. 

در میان آثار اکران شده دو فیلم روز صفر از سعید ملکان و مرد بازنده از محمدحسین مهدویان هنوز به فروش چهار میلیارد تومانی نرسیده اند اما ناکام واقعی جدول فروش بدون شک فیلم سینمایی «قدغن» با بازی سام درخشانی است که صد میلیون تومان فروخته و قعرنشین جدول است، همچنین سینمای کودک هم تجربه خوبی در اکران نوروزی نداشته و فیلم «گل به خودی» در کل چهارصد میلیون تومان فروش داشته است. 

سگ بند
فروش: ۲۰۱,۵۹۱,۲۹۰,۰۰۰ ریال
کارگردان: مهران احمدی
بازیگران: امیر جعفری، مهران احمدی، بهرام افشاری، میرطاهر مظلومی، نازنین بیاتی
خلاصه داستان: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

موقعیت مهدی
فروش: ۸۴,۲۸۶,۱۱۷,۵۰۰ ریال
کارگردان: هادی حجازی فر
بازیگران: هادی حجازی فر، وحید آقاپور، روح الله زمانی، امیر شمس، ژیلا شاهی
خلاصه داستان: داستان زندگی فرمانده لشگر عاشورا مهدی باکری را در شش پرده، از زمان آشنایی با همسرشان و ازدوجشان تا هنگام شهادت، روایت می‌کند.

شادروان
فروش: ۷۰,۵۷۴,۰۸۵,۰۰۰ ریال
کارگردان: حسین نمازی
بازیگران: نازنین بیاتی، سینا مهراد، رضا رویگری، بهرنگ علوی، رویا تیموریان
خلاصه داستان: نادر پس از فوت ناگهانی پدرش برای تسویه حساب با بیمارستان، مخارج مراسم تدفین و همچنین حضور میهمانان و اقوام برای مراسم دفن و ختم، با مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای دست به گریبان می‌شود.

روز صفر
فروش: ۵۳,۸۱۶,۰۹۵,۰۰۰ ریال
کارگردان: سعید ملکان
بازیگران: امیر جدیدی، ساعد سهیلی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی
خلاصه فیلم: داستان فیلم برگرفته از زندگی عبدالمالک ریگی و نحوه‌ی دستگیری او توسط ماموران سازمان اطلاعات است.

مرد بازنده
فروش: ۴۵,۵۵۵,۱۷۰,۰۰۰ ریال
کارگردان: محمدحسین مهدویان
بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، بابک کریمی
درباره فیلم: احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمسئله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
تیزر فیلم سینمایی «گل به خودی» منتشر شد | خبرگزاری ایلنا
گل به خودی
فروش: ۴,۵۵۹,۹۹۰,۰۰۰ ریال
کارگردان: احمد تجری
خلاصه داستان: با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی می‌شوند.
همچنین فیلم سینمایی «قدغن» ساخته مجید مافی با فروشی معادل ۲,۱۳۳,۷۰۰,۰۰۰ ریال در رتبه هفتم و آخر از میان هفت فیلم اکران شده نوروزی قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *