کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همه چیز درباره خرید اقساطی خودرو

25 فروردين 1401 ساعت 10:02


خرید اقساطی خودرو در تمام کشورهای دنیا وجود دارد. چند سالی است که به علت شرایط بد اقتصادی مردم، این نوع خریدوفروش‌ها در کشور عزیزمان ایران رایج است.

بسیاری از شرکت‌ها امروزه خودروهای خود را به‌ صورت اقساطی می‌فروشند. خرید اقساطی خودرو به این معنی است که شما یک خودرو را از یک شرکت می‌خرید و به‌ صورت ماهانه و در چندین قسط به آن‌ها پول پرداخت خواهید کرد. در این مقاله می‌خواهیم درباره خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو صحبت کرده و شیک‌ترین و لوکس‌ترین محصولات اقساطی آن‌ها را معرفی کنیم.


خرید اقساطی خودرو

آرشا خودرو باسابقه چندین و چندساله در حوزه خریدوفروش خودرو هم‌اکنون به فروش محصولات خودرو به‌صورت اقساطی روی آورده است. این شرکت دارای بهترین و مناسب‌ترین ماشین‌های روز بازار خودرو در مدل‌های مختلف داخلی و خارجی است. با توجه به شرایط بد اقتصادی مردم کشور، بسیاری از افراد در سطح جامعه خرید اقساطی خودرو را به خرید نقد ترجیح می‌دهند. با خرید اقساطی خریدار کمتر ازلحاظ اقتصادی تحت‌فشار قرار می‌گیرد و با امکاناتی که آرشا خودرو فراهم کرده است به ماشین دلخواه خودش خواهد رسید. هم‌اکنون شرکت‌های زیادی درزمینهٔ فروش اقساطی خودرو مشغول به فعالیت هستند و هر شرکت بنابر سیاست‌های خود مشغول به فروش ماشین‌های ایرانی و خارجه به‌صورت اقساطی است.

شرایط خرید اقساطی ماشین

ممکن است از خود بپرسید که شرایط خرید اقساطی خودرو به چه صورت است؟ جواب قطعی و واحدی برای این سؤال وجود ندارد و شرکت‌ها برای فروش اقساطی ماشین‌های خود سیاست‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند. برای یافتن بهترین شرکت خرید اقساطی خودرو شما باید تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید و مناسب‌ترین شرکت را برای این کار انتخاب کنید. معمولاً بعضی از شرکت‌ها شرایط خریدوفروش اقساطی خود را سخت می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از مشتریان قید خرید اقساطی ماشین را می‌زنند. برای خرید اقساطی خودرو باید شرکتی را انتخاب کنید که کمترین میزان کارمزد یا سود را از شما بگیرید و ماشین‌های آن‌ها گارانتی معتبر داشته باشد.

فردی که تصمیم دارد یک ماشین را به‌صورت قسطی بخرد، باید شرایط مالی خود را با شرایط فروش خودرو تطبیق دهد. فرد باید بتواند ماهانه و سر موقع اقساط خود را پرداخت کند و شرکت فروشنده نگرانی بابت این مسائل نداشته باشد. شرکت‌های فروشنده نیز بیش از هر چیزی درآمد خریدار برای‌شان مهم است و بنابر درآمد آن‌ها به فروش اقساطی خودرو می‌پردازند. همچنین شرایط اقساط بسته به درخواست مشتری و یا بنابر سیاست‌های شرکت ممکن است بلندمدت یا کوتاه‌مدت باشد.
 

در خرید اقساطی ماشین به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید اقساطی ماشین نکات زیادی وجود دارند که باید به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشیم. توجه به این نکات به ما کمک می‌کند که خرید موفق‌تری داشته باشیم. مهم‌ترین نکات خرید خودرو به‌صورت اقساطی عبارت‌اند از:

خرید اقساطی ماشین از آرشا خودرو

همان‌طور که گفتیم آرشا خودرو یکه تاز در زمینهٔ فروش خودرو به‌ صورت اقساطی است. این شرکت با بهترین و مناسب‌ترین شرایط خودروهای خود را به‌ صورت اقساطی و به‌صورت کاملاً منصفانه به مشتریان می‌فروشد. به‌صورت کلی شرایط خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو به‌صورت زیر است:

مهم‌ترین مدل‌های ماشین فروشی توسط شرکت آرشا خودرو

در این شرکت ماشین‌های داخلی و خارجی در انواع مدل‌ها موجود است. از همین رو دست شما برای خرید ماشین مدنظرتان باز است. خودروهای داخلی شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا در انواع و اقسام مدل‌ها موجود است. همچنین ماشین‌های خارجی جذاب و ایده آلی از شرکت‌های معتبر جهت خرید به‌صورت قسطی در آرشا خودرو موجود است.
ما در بخش بعدی مواردی را در مورد خرید اقساطی سه مدل خودروی زیر شرح خواهیم:

خرید اقساطی شاهین تحویل فوری

در آرشا خودرو خرید اقساطی شاهین تحویل فوری امکان‌پذیر است و مشتریان با طی کردن روند مراحل خرید می‌توانند این خودرو را به‌ صورت قسطی خریداری کنند. شاهین یکی از مدل‌های جدید و لوکس و کاملاً جدید شرکت سایپا است که هم‌اکنون در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد. مشخصات فنی ایده آل، راحتی، زیبایی و استحکام بالا از ویژگی‌های بارز ماشین شاهین است.
امکانات بسیار متنوعی در این مدل ماشین شرکت سایپا تعبیه‌ شده است که این امکانات در حد ماشین‌های لوکس دنیا هستند. هم‌اکنون از طریق آرشا خودرو می‌توانید خرید اقساطی شاهین تحویل فوری را تجربه کنید و تجربه زندگی ایده آل خود را با ماشین شاهین زیباتر کنید.

خرید اقساطی فیدلیتی تحویل فوری

یکی دیگر از محصولات شرکت آرشا خودرو که به خورت قسطی امکان خرید آن‌ها وجود دارد، ماشین‌های فیدلیتی هستند. فیدلیتی یک ماشین کراس اوور با سایز متوسط است که شرکت اصلی آن شرکت چری از چین است. خرید اقساطی فیدلیتی تحویل فوری در آرشا خودرو امکان‌پذیر است و شما می‌توانید خرید اقساطی خودرو فیلدیتی را با آن‌ها تجربه کنید. این خودرو یک ماشین لوکس به‌حساب می‌آید و امکانات فوق‌العاده ویژه و جذابی در داخل آن‌ها قرار داده‌ شده است. همچنین زیبایی ظاهری این خودرو منحصربه‌فرد بوده و تمام ویژگی‌های یک ماشین لوکس و ایده آل را در خود دارد.

خرید اقساطی هایما اس ٧ تحویل فوری

در آرشا خودرو خرید اقساطی هایما اس ٧ تحویل فوری نیز مهیا است. این خودرو نیز یکی از خودروهای ایده آل بازار است که هم اکنون طرفداران بسیار زیادی را برای خود جمع‌آوری کرده است. این خودرو یک ماشین شاسی‌بلند است که شرکت ایران‌خودرو آن را تولید کرده است.
هایما اس ٧ یکی از مجهزترین محصولات ایران‌خودرو است و این محصولات مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. همچنین زیبایی ظاهری این ماشین منحصربه‌فرد بوده و در نوع خودش یک خودرو فوق‌العاده بی‌نظیر است. در هایما اس ٧ امکانات فوق‌العاده جذاب و آپشن‌های مختلفی ارائه‌ شده است که تجربه یک رانندگی بی‌نظیر را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خرید اقساطی هایما اس ٧ تحویل فوری را با آرشا خودرو تجربه کنید.

نتیجه‌گیری

هم‌اکنون شرکت‌های زیادی فروش اقساطی خودرو را انجام می‌دهند. این شرکت‌ها با توجه به سیاست‌هایی که دارند خودروهای خود را به فروش می‌رسانند. خرید اقساطی خودرو به مشتریان کمک می‌کند که فشار اقتصادی کمتری را متحمل شوند و به‌صورت اقساط ماهانه یا سالانه خودرو مدنظر خود را بخرند.
شرکت آرشا خودرو یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در این امر است و هم‌اکنون این شرکت انواع خودروهای خارجی و ایرانی را به‌صورت اقساطی به فروش می‌رساند. اگر دوست دارید خرید اقساطی خودرو را تجربه کنید، آرشا خودرو یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است که به شما اجازه می‌دهد بدون ضامن و با پیش‌پرداخت کم خودروهای خود را به‌صورت قسطی بخرید. همچنین بازه اقساطی آن‌ها گسترده و به‌صورت ٦ الی ٣٦ ماهه است که این ویژگی در نوع خودش بی‌نظیر است. مهم‌ترین مدل‌های ماشینی که می‌توانید در این شرکت بخرید عبارت‌اند از:


کد مطلب: 797205

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/797205/همه-چیز-درباره-خرید-اقساطی-خودرو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com