چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ارسال پیامک بر اساس مشاغل چه مزایایی دارد؟ بهترین روش افزایش فروش فروشگاه!

پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 797199
ارسال پیامک بر اساس مشاغل چه مزایایی دارد؟
راحت‌ترین راه گسترش کسب‌وکار و برندسازی، استفاده از پنل پیامکی است. اگر قصد موفقیت بیشتر در بازاریابی پیامکی را دارید، گروه هدف خود را دقیق انتخاب کنید. هنگامی که برند کسب‌وکار را به افرادی معرفی می‌کنید که بیشترین نیاز را داشته باشند، مشتری جدید جذب می‌شود و مشتریان قدیمی را به کمک برقراری ارتباط قوی، تبدیل به مشتری وفادار کرد. در این مقاله به معرفی مزایای ارسال پیامک انبوه بر‌اساس مشاغل می‌پردازیم.

افزایش آگاهی از برند؛ هدف اصلی ارسال پیامک برای گروه هدف مشخص

برندسازی با پنل پیامکی، به معنای افزایش شهرت کسب‌وکار است. هنگامی که ارتباط مداومی را با مشتری‌ها و مخاطبان خود حفظ کنید، به جایگاهی می‌رسید که مشتریان علاوه بر آشنایی با نام شرکت شما، به محصولات شما نیز وفادار می شوند. در این مرحله در واقع برند شما شکل گرفته است. به‌طور مثال، در حوزۀ فروش گل و گیاه نام مغازه شما بین افراد زیادی شناخته شده است. حال اگر گروه هدف شما محدود به مشاغلی باشد که به حوزه فعالیت شما مربوط است، روند برندسازی و افزایش آگاهی از برند سریع‌تر اتفاق می‌افتد. بهترین راه برای رسیدن به این هدف، استفاده از سامانه پیام کوتاه برای ارسال پیامک انبوه و معرفی برند به افراد مختلف است.

جذب مشتری جدید؛ معرفی محصول به کسانی که نیاز دارند

مهم‌ترین هدف برندسازی، جذب مشتری جدید است. شما باید برند خود را به افرادی معرفی کنید که واقعاً به کسب‌وکار شما علاقه یا نیاز داشته باشند. یعنی به‌صورت هدفمند، جامعه آماری را انتخاب کنید و برای ارتباط با آن‌ها وقت و هزینه صرف کنید. حتی اگر همه جامعه آماری، به مشتری تبدیل نشوند؛ برندسازی اتفاق می‌افتد. به‌طور حتم با این استراتژی پیامکی، موفق به جذب تعداد بالایی مشتری جدید می‌شوید.

یکی از راه‌های حفظ ارتباط با مشتری جدید، دریافت شماره موبایل آن‌ها است. می‌توانید با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، او را عضو باشگاه مشتریان کسب‌وکار خود کنید. البته برای حفظ مشتری‌های جدید و تبدیل آن‌ها به مشتری وفادار اقدامات بیشتری باید انجام داد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شرکت های مختلف دستگاه‌های ثبت شماره موبایل متفاوتی دارند که معروف ترین دستگاه‌ها توسط شرکت پنل پیامکی فراز اس ام اس است. از قابلیت‌های دستگاه ذخیره شماره موبایل فراز اس ام اس امکان ارسال خودکار پیامک تبریک تولد از طریق دستگاه است تا در روز تولد مشتری به صورت خودکار پیامک تبریک تولد برای مشتری ارسال شود. یکی دیگر از قابلیت‌های دستگاه ثبت شماره موبایل زرین پوز ارسال پیام صوتی یا تماس خوش آمدگویی اولیه به صورت تلفنی است که با مخاطب تماس گرفته می شود و یک صدا پخش می شود.

دستگاه زرین پوز امکان ثبت شماره موبایل مشتریان عادی و مشتریان vip را در دفترچه تلفن های جداگانه در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید هنگام ثبت شماره موبایل در اولین بار و ثبت شماره موبایل در دفعات بعدی که مشتری به فروشگاه شما مراجعه می کند پیامک های متفاوتی را ارسال کنید.
 

تبدیل مشتری جدید به مشتری وفادار؛ افزایش فروش و درآمد

جذب مشتری جدید در گسترش و آگاهی از برند تاثیر می‌گذارد. اما برای کسب درآمد، باید کاربر جدید را به مشتری وفادار تبدیل کرد. به‌طور متوسط 40% از درآمد یک کسب‌وکار از طریق مشتریان وفادار حاصل می‌شود. برای به‌وجود آوردن مشتریان وفادار باید راهی برای تعامل دو طرفه با مشتری ایجاد کنید. ابتدا متن پیام خود را هوشمندانه بنویسید. در قدم دوم زمان مناسب برای ارسال پیام را پیدا کنید. به‌عنوان مثال، برای اعلام تخفیف غذا، زمان ناهار را انتخاب کنید تا افراد به استفاده از پیام شما تشویق شوند.

هدف پیام تبلیغاتی برای فروش است، اما نکته مهم پیامک‌های تبلیغاتی، انعطاف‌پذیر آن است. شما باید به مشتری برای دریافت‌کردن یا نکردن پیام‌ها حق انتخاب دهید. با این کار به مشتری نشان می‌دهید که نظر او مهم است. در قدم بعدی باید اسم برند خود را در خط اول پیام بنویسید، زیرا پیام شما از یک شماره ناشناس ارسال می‌شود و در صورت عدم معرفی، مخاطب سریعاً پیام را حذف می‌کند. در ادامه درمورد انتخاب متن و زمان پیامک بیشتر توضیح می‌دهیم.

ارتباط مؤثر با مشتری؛ حفظ تعامل با ارسال پیام‌های مناسبتی

از هر 10 نفر، 9 نفر پیامک را بهترین راه ارتباط با یک کسب‌وکار معرفی کردند. معرفی محصولات جدید، تبریک مناسبت‌ها، امتیازات ویژه برای مشتریان وفادار و اعلام تخفیفات برای مشتریان جدید و قدیمی، پیام‌هایی است که برای همه افراد جذاب است. به‌عنوان مثال، معرفی محصول جدید از طریق تخفیف، نظر مشتریان را به خود جلب کرده و تشویق به خرید می‌کند.

حال تصور کنید که در حوزه تخصصی ابزار پزشکی فعالیت می‌کنید. اگر بتوانید محصولات خود را به پزشک‌های یک منطقه یا یک شهر با تخفیف‌های ویژه معرفی کنید، تعداد زیادی مشتری ثابت پیدا خواهید کرد.

چه پیام‌هایی برای مشاغل می‌توان ارسال کرد؟

 با ارسال پیامک‌های مفید، مشتری حضور شما را در موقعیت‌های لازم حس خواهد کرد و نام برندتان را از یاد نخواهد برد. برای تقویت احساس تعامل، اول گروه هدف خود را مشخص کنید. به‌عنوان مثال اگر در آژانس مسافرتی فعالیت دارید، چند ساعت قبل از حرکت، ساعت پرواز یا قطار را به مسافر یادآوری یا سفر خوبی برایش آرزو کنید. همچنین در بازه‌های مختلف، تخفیف‌ تورهای مختلف از طریق پیامک به اطلاع برسانید.

لیست کالاهای جدید، تغییر آدرس شعبه‌ها، تبریک مناسبت‌های خاص مثل عید، تولد و غیره می‌تواند از جمله پیام‌هایی باشد که به مشتری احساس خوبی القا می‌کند. به‌طور کلی بهتر است برای بازاریابی پیامکی، استراتژی مناسبی داشته باشید تا بهترین نتیجه را از طریق این روش کم‌هزینه و مؤثر داشته باشید.
 


ارسال پیامک انبوه فراز اس ام اس برای مشاغل به تفکیک استان

در این مقاله درمورد مزیت‌های ارسال پیامک صحبت کردیم و ویژگی‌هایی که پیامک‌های تبلیغاتی باید داشته باشند تا بیشترین تاثیر را بگذارند. مهم‌ترین هدف بازاریابی پیامکی، پیدا‌کردن مشتری جدید و تبدیل آن به مشتری وفادار است که تعامل مؤثر، بهترین راه برای رسیدن به این هدف معرفی شده.

در پنل پیامکی فراز اس ام اس، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشاغل و به تفکیک استان وجود دارد. حتی بدون داشتن شماره مشتریان، به‌راحتی می‌توانید از بانک شماره موبایل فراز اس ام اس استفاده کنید و تبلیغات یا معرفی برند را انجام دهید. شرکت فراز اس ام اس با پشتیبانی قوی و ضمانت برگشت وجه 30 روزه، این امکان را برای مشتریان خود به‌وجود آورده تا در هر حوزه کاری بتوانند بهترین بهره را از بازاریابی پیامکی ببرند. شما می‌توانید برای مشاهده انواع پکیج‌های پنل اس ام اس به سایت farazsms.com مراجعه کنید یا با شماره 02174853 تماس بگیرید تا کارشناسان فراز اس ام اس شما را راهنمایی کنند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *