جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

اپلیکیشن هایی که زندگی ایرانیان را راحت تر کرده‌اند

پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 797193
این روزها گوشی های هوشمند بیش از هرچیز دیگری زندگی ایرانیان را تحت تاثیر قرار داده است. بهبود سرعت اینترنت متعاقبا رونق کسب و کارهای اینترنتی را بدنبال داشت. اکثر کسب و کارهای اینترنتی که رونق زیادی دارند به عنوان اپلیکیشن برای گوشی های اندروید و آیفون ساخته شده‌اند. در این میان برخی از این اپلیکیشن ها نزد مردم ایران محبوبیت زیادی پیدا کردند و زندگی شان را تحت تاثیر قرار داده‌اند. این اپلیکیشن ها که برخی شان فروشگاه اینترنتی و برخی دیگر خدمات تاکسی رانی یا فروش کالاهای دسته دوم بودند توانستند با به دست گرفتن ابتکار، نیازهای مردم را پوشش دهند و از همین رو به محبوبیت دست یافتند. در ادامه نگاهی به برخی از این اپلیکیشن‌ها می‌اندازیم که قطعا در گوشی شما حداقل یک یا دو تا از آن ها هست.


دیجی کالا
یکی از سایت های خرید اینترنتی محبوب که احتمالا خود شما هم حداقل یکی دو بار از آن خرید کرده اید دیجی کالا است. این فروشگاه اینترنتی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران به حساب می آید و خدمات بسیار کامل و قابل قبولی ارائه می‌دهد.

محبوبیت دیجی کالا تنها به خاطر سایت فروشگاهی آن نیست بلکه این فروشگاه زمانی محبوب تر شد که در کنار سایت خود اپلیکیشن کاربردی فروشگاهی خود را نیز راهی گوشی های هوشمند مردم کرد. این اپلیکیشن قابلیت های زیادی دارد که دسترسی به هر کالایی که مشتری نیاز داشته باشد را به راحتی برای او فراهم می کند. تمام اطلاعات روی این اپلیکیشن هر لحظه مطابق سایت بروز رسانی می شود و کمبودی در ارائه خدمات ندارد.

اسنپ
اسنپ یکی دیگر از برنامه های کاربردی تلفن همراه در ایران  است که توانسته صنعت تاکسیرانی در ایران را با تحول روبه رو کند. اگرچه نمونه های خارجی اسنپ وجود داشتند اما اسنپ در ایران ایده جدیدی بود و به همین دلیل سریعا پا گرفت و در میان مردم محبوب شد.

علت محبوبیت این برنامه در ابتدا به این خاطر بود که کرایه کمتری نسبت به تاکسی‌ها دریافت می‌کرد چرا که می‌توانست به راحتی از طریق برنامه مسیریاب خود کوچه پس کوچه‌های شهر را به راننده نشان بدهد تا بتواند خیابان هایی را برای رسیدن به مقصد انتخاب کند که خالی از هرگونه ترافیک هستند.

این باعث می شود یک مسیر در حداقل زمان ممکن طی شود و از همین جهت قیمت ارزان تری ارائه می داد. اپلیکیشن اسنپ امروزه با تکمیل خدمات خود توانسته بسیاری از نیازهای کاربران را بر طرف کند. تاکسی اینترنتی، پیک موتوری، درخواست وانت، سفارش آنلاین غذا، سوپرمارکت آنلاین، بلیط پرواز داخلی، دکتر، بلیط پرواز خارجی، رزرو هتل، رزرو اقامتگاه، فروشگاه، بلیط قطار، اسنپ کلاب، سرمایه گذاری، سرویس اعتباری و اسباب کشی منزل خدماتی هستند که اسنپ ارائه می‌دهد.  

اسنپ فود
اسنپ فود یک اپلیکیشن عالی برای سفارش دادن هرچیزی است که از آن به عنوان خوراکی یاد می کنیم. این اپلیکیشن توانسته در میان مردم ایران به محبوبیت زیادی برسد و سعی می کند در کمترین زمان ممکن غذایی را که سفارش می دهید به درب خانه تان برساند. تنوع محصولاتی که می شود از اسنپ فود سفارش داد بسیار بالاست و از آن جایی که یک ایده جدید را پیاده کرده است بسیار کارش در ایران سکه شده است. اپلیکیشن کاربردی اسنپ فود بسیار زیبا طراحی شده است و در گوشی‌های خیلی از ما جای گرفته است.

دیوار
خرید و فروش اجناس دست دوم در هر جامعه ای نیاز است، اما در صورتی که یک اپلیکیشن کاربردی در این زمینه وجود داشته باشد به راحتی می توانید جنس خود را هر جا که باشد پیدا کنید. همچنین می توانید جنسی که می خواهید بفروشید را در به قشر عظیمی از افراد که به دنبال جنس شما هستند نشان دهید تا به فروش  برسد. اپلیکیشنی که در ایران این کار را انجام داد، اپلیکیشن دیوار بود. این اپلیکیشن و سایت به مبادله اجناس دسته دوم در میان مردم کمک می کند. اپلیکیشن کاربردی این گوشی بسیار خوب و زیبا کار شده است و کار با آن راحت است از همین رو می تواند به راحتی پاسگوی نیاز کاربران باشد.


آچاره
یکی دیگر از برنامه های خدماتی ایرانی که توانستند کار خیلی از ما ها را راحت کنند آچاره است. این اپلیکشن در سه سال متوالی برنده جایزه بهترین وبسایت و اپلیکیشن در حوزه سرویس های خدماتی شخص و منزل شد. آچاره برنامه ای است که به شما کمک می کند برای تعمیرات اساسیه منزل خود بهترین فرد را از میان تعداد زیادی از متخصصین پیدا کنید. آچاره علاوه بر این خدماتی در حوزه دکوراسیون و بازسازی، زیبایی بانوان و... نیز ارائه می کند که باعث زیاد شدن کاربرانش شده است.

دانرو
دانرو یک اپلیکیشن است که آدرس رستوران ها و مطب های دکتر و هر کسب و کار دیگری که در آن جستجو کنید را در شهرهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن برای پیدا کردن مسیرها بسیار کاربردی است و از همین رو ایرانی های زیادی آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده اند. این برنامه خیلی از شهرهای ایران را پوشش می‌دهد که این سبب زیاد شدن کاربران آن شده است. اپلیکیشن دانرو بسیار خوش دست و حرفه ای طراحی شده است پاسخ نیازهای کاربر را به راحتی می‌دهد.

علی بابا
علی بابا یکی از برنامه هایی است که هرکسی اهل سیر و سفر باشد آن را روی گوشی خود دارد. سایت علی بابا برای رزرو بلیط های هوایی و زمینی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن برای رزرو هتل نیز استفاده کرد. اپلیکیشن علی بابا کاملا حرفه ای طراحی شده است و پاسخ همه نیازهای کاربران را می‌دهد.

این اپلیکیشن دارای پشتیبانی 24 ساعته هم هست و می تواند مشکل کاربران را در سریعترین زمان برطرف کند. این اپلیکیشن همچنین برای رزو تور گردشگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تم زرد این اپلیکیشن مانند سایت علی بابا زیبایی خاصی به آن بخشیده است.


چگونه یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود طراحی کنیم؟
برای این که برای کسب و کارتان یک طراحی اپ موفق داشته باشید تا مثل برنامه‌هایی که در بالا ذکر کردیم بتوانید به موفقیت برسید لازم است که کار ساخت اپلیکیشن خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. تیم پیشگام ویرا توانسته در زمینه تولید اپلیکیشن‌های مختلف برای کسب و کارهای موفق به خوبی ظاهر شود و در این زمینه اعتبار ویژه‌ای دارد. با سفارش محصولتان به این تیم با تجربه و در میان گذاشتن ایده و طرحی که دارید می‌توانید یک اپلیکیشن عالی مطابق آنچه می‌خواستید دریافت کنید و آن را در فروشگاه‌های داخلی و خارجی و سایت کسب و کار خودتان برای دانلود بارگذاری کنید.

داشتن اپلیکیشن های اینترنتی امروزه با توجه به این که گوشی های هوشمند در دست پیر و جوان هست بسیار ضروری است. آمارها نشان می دهد که استفاده از گوشی برای بهره بردن از سایت های خدمات اینترنتی چندین برابر استفاده از رایانه هاست. از این رو برای هر کسی که یک کسب و کار اینترنتی دارد واجب است تا خدمات خود را از طریق اپلیکیشن های کاربردی نیز ارائه دهد تا بتواند مشتریان بیشتری جذب کند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *