جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

رئیسی: پشت پرده گرانی‌ها را شناسایی کنید

چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 797153
حجت‌الاسلام رئیسی به دستگاه‌های نظارتی و وزرای اقتصادی دولت دستور داد اقدامات لازم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها را در دستور کار قرار دهند.
رئیسی: پشت پرده گرانی‌ها را شناسایی کنید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گرانی بی‌قاعده را غیرقابل توجیه خواند و گفت: تغییر هرگونه قیمت کالا، نیازمند بررسی همه جوانب و اطلاع رسانی مناسب به مردم است و اینکه یک شرکت یا کارخانه بخش خصوصی بخواهد به صورت ناگهانی قیمت کالای خود را افزایش دهد، غیرقابل پذیرش است.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه به گلایه بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان از واردات کالاهایی که امکان تولید آنها در کشور وجود دارد، اشاره کرد و به دستگاه‌های دولتی اکیداً دستور داد که تحت هیچ شرایطی کالایی که مشابه داخلی دارد را وارد نکنند.

رئیس‌جمهور حتی یک ساعت تعلل در اجرای این دستور را غیرقابل پذیرش خواند و از دستگاه‌های اجرایی خواست روند جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری و دارای مشابه داخلی را پیگیری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دون مرغ از ۱۱ هزار به ۱۷ هزار رسیده به زودی مرغ هم گران خواهد شد .